Ik heb een vraag over de whey van body&fit. Tot drie keer toe heb ik laatste half jaar gehoord dat de whey van body&fitshop uit landen komt met minder controle, dat er geen kwaliteitscheck op zit en dat ze doen aan re-labelen. Dit zou de hoofdreden zijn dat hun whey zo goedkoop is.
Alledrie de bronnen vertrouw ik in behoorlijke mate en zijn verder geen concurrenten van B&F. Dit is zeker GEEN topic om de shop zwart te maken, ik ben er al jaren vaste klant. Echter ik stond er toch van te kijken dat drie bronnen, onafhankelijk van elkaar met dit verhaal kwamen.
Weten de mensen er hier er meer van?
Overigens kan de supplier zelf hier wellicht ook wat meer over vertellen. (Mocht hij hier nog zitten)
(voor de mensen die mij nog kennen: hallo allemaal enzo )
Alledrie de bronnen vertrouw ik in behoorlijke mate en zijn verder geen concurrenten van B&F. Dit is zeker GEEN topic om de shop zwart te maken, ik ben er al jaren vaste klant. Echter ik stond er toch van te kijken dat drie bronnen, onafhankelijk van elkaar met dit verhaal kwamen.
Weten de mensen er hier er meer van?
Overigens kan de supplier zelf hier wellicht ook wat meer over vertellen. (Mocht hij hier nog zitten)
(voor de mensen die mij nog kennen: hallo allemaal enzo )
Comment