Frantic vs Bodybuild shots

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Frantic vs Bodybuild shots

Wie heeft ervaring met de bodybuildshots van B&Fshop?

Ik hoor hier namelijk gemengde dingen over.
    Op moment gebruik ik Frantic, wellicht niet bij iedereen bekend aangezien dit een eigen product is van een fitnessgoeroe uit Veldhoven.
    Ben redelijk tevreden over het product. Enige dat ik mis is de echte pomp en focus. Sneller herstel tussen de sets zijn duidelijk merkbaar.

Pot bijna leeg, dus twijfel om misschien een keer de bodybuild shots te proberen.
    Iemand die hier meer over kan vertellen?

Prijs kwaliteit verhouding?

Uuuh eten trainen en slapen.. kost je geen pot met onzin.
    Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by frankey View Post
      juist ja.
      “Strong people are harder to kill than weak people and more useful in general.”

Comment

echt dat dit soort dingen nog verkocht worden..

Al die onzin supps.. als je dan toch zo op zoek bent naar een "wondermiddeltje" pak dan de "realdeal".

Begrijp me niet verkeerd, ik wil roids absoluut niet promoten.. maar al die onzin supplementen zeker wel depromoten.. De helft is net zo schadelijk voor je lijf als roids.. welke wel bewezen hun werk doen en 90% van deze supplementen gaan je geen gram extra gains geven.. allemaal slecht een tijdelijk goed gevoel..

Wat een marketing BS! Leuk voorbeeldje is dat Rob Riches laatst positief getest was op var.. (dohhhh, verrassinnnng :P) paar dagen later werd alles in de doofpot gestopt en kwam er een verhaaltje op zn pagina te staan dat hij Craze gebruikt zou hebben.. mensen mensen mensen.. denken jullie nou echt dat hij zo'n body heeft gebouwd op alleen zn gesponsorde supps.. das gewoon marketing.. Heb je deze man zn filmpjes wel eens bekeken.. van tijd op tijd begint hij te hijgen als een aangereden hond.. (trenbolone) Vervolgens groeit hij in 1 keer weer uit zn voegen en blijft hij zeggen nee joh ik ben niet gegroeid.. maar zn spieren staan zo bol en hard en die looks bereik je met geen enkele supp of voeding alleen.

Trap toch niet telkens in al die marketing BS.. enige supps die bewezen werken zijn whey (mits je niet opgelicht word met 30% suiker erin haha) en creatine MONOHYDRAAT (creapure pakken ofzo, andere wordt nog wel eens aangevuld met goedkope zoutsoorten als vulmiddel.. jah daar ga je wel van bloaten ja.. van crea opzich niet!)

Moraal.. quit wasting money on useless supplements.. besteed je geld liever aan een paar kilo kip extra of als je dan toch zo op zoek bent naar de "magic powders" doe dan gewoon de real deal.. maar hou je zelf niet voor de gek..

DIT VERHAAL IS GEBASEERD OP WAARGEBEURDE EIGEN ERVARINGEN. WASTIN' MONEY IZ BAD! haha.
        Last edited by Cidious; 29-07-2013, 11:03.
        "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Begrijp me niet verkeerd.
          Ik zit al maanden aan voedingschema's. Ontwikkel deze zelf en voor andere.

Het gaat me om een goede pre workout. Groeimiddeltjes hoef ik niet te hebben.
          Voeding training en rust doet alles. Althans doet genoeg bij mij

Maar nu in de cut eet ik enkel als ontbijt en middageten wat koolhydraten, en verder niet.

Voor de training pak ik me whey en bcaa, heb dus geen KHbron die ik neem voor de training. Dus een boost is altijd lekker tijdens het trainen.

Conclusie:
          Ben opzoek naar een boost voor het trainen en niet naar spiergroeiende middelen.

Comment

Eens met cidious, die shit is "leuk" maar met goeie muziek heb ik bijv geen pwo nodig

Comment

Originally posted by frankey View Post
              Frankey hakt erop los met de botte bijl, maar heeft ondertussen wel gelijk.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Waarom BCAA's? je zegt dat je niet op zoek bent naar groeimiddeltjes maar je hebt wel dure bcaa's.. denk je dat er in je Whey niet genoeg bcaa's zitten?

Je zegt het 1 maar doet het ander..

Preworkout is overrated.. Ik gebruik groene thee.. al bijna anderhalf jaar.. nadat ik constant lage weerstand had en ik me bedacht dat het nog wel eens van de pre-workout zou kunnen komen.. ben nu zelden ziek en heb van de chinese gunpowder thee net zoveel focus en energie.. alleen geen crash achteraf alsof er een bus over je heen is gereden..

En why the fuck zou je voor je training geen carbs nemen? ook in de cut kan je gewoon carbs nemen bij je ontbijt en voor je training.. zodat je genoeg energie hebt om te knallen. rest van de dag zou ik wel op vetten en eiwitten houden.

Jij gelooft dat die paar gram BCAA's je massa gaan geven? En dat die preworkout je helpt extra massa aan te zetten? Waarom zou je het anders kopen? Het enige dat het doet is je portemonnee leegkloppen.

Je bent in de ban van de fitness marketing wereld.. but don't worry.. bijna iedereen is dat geweest op zijn tijd en heeft al die goedjes geprobeert conclusie blijft na een paar jaar altijd hetzelfde.. zonde van je geld..
                "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Gebruik de sups niet om te groeien, maar met dit voedingschema zitten me carbs in het ontbijt en de lunch.
                  Pre workout is voor net wat meer energie tijdens de training.
                  bcaa's om het spierverlies te reduceren tijdens de cut.

Comment

Originally posted by flater2 View Post
                    Gebruik de sups niet om te groeien, maar met dit voedingschema zitten me carbs in het ontbijt en de lunch.
                    Pre workout is voor net wat meer energie tijdens de training.
                    bcaa's om het spierverlies te reduceren tijdens de cut.
                    Heb je wel eens gekeken naar het label van jou pot whey?
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

@Cidious, wel veel bullshit in je verhaal ("De helft is net zo schadelijk voor je lijf als roids" etc.), maar denk dat de meeste hier zich wel in de essentie kunnen vinden

Comment

Ik moest een beetje lachen bij het "ontwikkelen" van voedingsschema's. Houden deze topics nou echt nooit op trouwens?
                        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X