Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
vind die variatie box wel wat aan de prijzige kant, weten jullie daar nog een goedkopere variant van want weet niet welke smaken ik lekker vind ;p
en ben bang dat ik bij deze te veel van die chocolade shit krijg.(of is dat te regelen?)
Buiten dat er geen toevoegingen in zitten,vind ik de smaakjes al vrij snel 'chemisch' smaken.
Het gaat mij namelijk om de eiwitten en niet om de smaak,dan neem ik wel een milkshake.
waar smaakt naturel naar? echt totaal geen smaak? of gewoon (als je het met melk mixt) de melk smaak, ik vraag me dat namelijk echt af anders neem ik de volgende keer denk ik ook gewoon naturel..
waar smaakt naturel naar? echt totaal geen smaak? of gewoon (als je het met melk mixt) de melk smaak, ik vraag me dat namelijk echt af anders neem ik de volgende keer denk ik ook gewoon naturel..
Het smaakt inderdaad nergens na,maar het wordt wel lekker romig.
Ik heb jarenlang aardig wat smaken op,maar ik vind ze echt allemaal na verloop van tijd(of gelijk) nep smaken.
En dat er geen aspartaam o.i.d wordt gebruikt zal wel,maar die smaak(stoffen)is niks voor mij.
Tsja,
Snel vervelen?
Ik gooi het s ochtends door mijn Brinta-/havermout-/melk-/whey shake heen.
Heb er geen moeite mee eerlijk gezegd en het is voor het goede doel toch?
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment