Stackers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stackers

ik heb gehoord dat vrouwen die aan de stackers met ephidrine kans hebben dat ze geen kinderen meer kunnen krijgen .
    weet iemand of dit een fabel is of een feit??
    Who's the Chef

Fabel man.......... ik weet alleen dat je toen met die stacker4 met ephedra die ik toen had...dat je hart soms wel is 1 slag oversloeg toen je ging slapen..Eng spul vond ik het ook wel maar afvallen OH YEAH!!!!!!!.....ging zeker hard .

Comment

De nieuwe stacker X zit met zijn werking erg dicht bij de 3 met ephedra.

Zit als werkend bestanddeel o.a. Guarana in.

Mijn vriendin gebruiktk ze op dit moment en das net ene ping pong balletje.

Denk dat het wel wat helpt maar je moet zelf toch nog steeds het meeste doen.
      Alles blijft, Alles gaat, Alles blijft gaan

Comment

glkoof me met stacker4 en ephedra toen was ik 5 kilo lichter na 1 week zonder te joggen of iets dergelijks die pillen branden het vet weg als zout op een slak doet

Comment

even tussn door
          het gaat mij er niet om hoeveel je verbrand het gaat om mijn vraag over mogenlijk geen kinderen meer krijgen
          Who's the Chef

Comment

dat is dus fake been ken gewoon niet ..

waar heb je dat gelezen trouwens ?

Comment

Dit is een stukje van een geneesmiddelen site.

<span style='color:red'>Kruidenpreparaten met ephedra-alkaloïden (efedrine, norefedrine, pseudoefedrine, norpseudoefedrine) waren aan het begin van dit jaar nog verkrijgbaar als afslankmiddel, plantaardig pepmiddel of als zogenoemde &#39;smart drug&#39;. Deze middelen zijn echter herhaaldelijk in verband gebracht met ernstige, soms zelfs fatale, cardiovasculaire en centrale bijwerkingen. Zij verhogen de kans op hoge bloeddruk, hartkloppingen, myocardinfarct, beroerte, convulsies en psychoses.</span>

Staat niks bij over het niet kunnen krijgen van kinderen.

Maar voor de rest krijg je er volgens mij alles van  

1 ding weet ik wel zeker ephedra heeft me door veel zware nachten heen geholpen.

Comment

mij ook ja en dat zal het vanavond en morgen avond ook gaan doen denk ik
                Who's the Chef

Comment

Had vroeger ook een trucje met de stackers 2.

Een uurtje voor je gaat zuipen er 2 innemen met water en je word bijna niet zat. Een maat van me heeft een smartshop en die zei dat door ene bepaald bestanddeel in die stackers het alchohol maar voor 10 % in je bloed kwam.

Geprobeerd en werkte best goed moet ik zeggen.

Alleen dat was met de oude weet niet of het ook gaat met de nieuwe variant.

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Jun. 10 2005,12:19)]glkoof me met stacker4 en ephedra toen was ik 5 kilo lichter na 1 week zonder te joggen of iets dergelijks die pillen branden het vet weg als zout op een slak doet  
                    waarvan 4 kilo vocht, dat komt dus terug als je met die stackers stopt

Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

ik gebruik stackers meestal 3 - 5 dagen en dan weer een 1 a 2 weken niet dan heb ik naar mijn gevoel er het meeste profijt van
                      Who's the Chef

Comment

Bij stackers is en blijft de werking puur bestaan uit twee delen

1) het blocken van vet zodat het niet opgenomen word. Het hoofdbestanddeel hiervan is Chitosan. (Ook te koop bij kruidvat maar dan tig keer goedkoper)

2) Het verhogen van de stofwisseling zodat je sneller je vet verbrand. Dit komt bij de nieuwe voornamelijk door de guarana.

Daarnaast zit er ook Groene Thee in om de eetlust te remmen.

De werking is echter wel sterk afhankelijk van de persoon en wat voor stofwisseling hij heeft.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X