Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Bij mij helpt biergist tot op zekere hoogte, het is niet ineens verdwenen maar het wordt wel minder merk ik.
Wordt je huid niet heel droog van dat citroensap trouwens?
Nee geen last van, maar wel een stuk minder vettig. Haalt natuurlijk niet al het acne weg maar draagt wel bij. In de kuur ga ik dit ook op rug en schouders smeren. Zal wel lekker branden
Nee geen last van, maar wel een stuk minder vettig. Haalt natuurlijk niet al het acne weg maar draagt wel bij. In de kuur ga ik dit ook op rug en schouders smeren. Zal wel lekker branden
Oke, misschien eens proberen als ik er weer last van heb !
Als je het doet, zou ik gewoon een halve citroen uitknijpen en dan van die ronde wattendoekjes gebruiken om op te dippen en te smeren. Anders zit je continue het vruchtvlees van je gezicht te pulken
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment