Koolhydraten/eiwittenshakes, ook terugval?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Koolhydraten/eiwittenshakes, ook terugval?

Ik neem dus 5x per week, 2x per dag een shakje...
    hierbij train ik 4 dagen per week

mijn vraagje, als ik met de shakes stop, maar door blijf trainen gaat mijn gewicht/spiermassa dan weer omlaag, of niet?

dit poeder gebruik ik:

Super Mass 3200

Super Mass 3200 is de topper onder de weightgainers, het is een product dat zeker nakomt wat zijn naam je belooft.

Dat komt omdat Super Mass 3200 een optimale samenstelling eiwitten en koolhydraten bevat: maar liefst 30 gram eiwitten en 64,4 gram koolhydraten per 100 gram!

Voor een krachtsporter is dit het ideale product om meer vetvrije massa te krijgen. De eiwitten voorzien je spieren van de juiste voedingsstoffen en komen van zeer hoogwaardige bronnen (melk- en wei-eiwit). De pré mix van vitamines en mineralen (allen 100% ADH) zorgt ervoor dat je aan voedingsstoffen niets tekort komt.

De Super Mass 2300 smaakt bijzonder lekker en geeft geen irritaties, zoals een opgeblazen gevoel voor of tijdens je training. Als je 16 eetlepels van totaal 200 gram oplost in water, kom je precies aan 3200 kJ. Als je het oplost in melk of yoghurt, komen die calorieën er nog bij natuurlijk.

Makaveli, je kan makkelijk zonder weightgainer maar dan moet je je voeding misschien wat meer in de gaten gaan houden.
    Persoonlijk vind ik een weightgainer erg goed om "makkelijk" aan te komen.
    Ook is aan te raden de shakes te nemen op de dagen van je rust, eerg belangrijk. Spieren in rust is groei!

Grtzzzz AX
    DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Het maakt niet uit hoe je het doet als je maar aan je koolhydraatjes komt.
      Als je veel wilt groeien zul je veel moeten eten en rusten.
      Daarnaast ook trainen uiteraard

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

als je je hele leven 10x per week een shake gaan nemen, betaal je je blauw !!

probeer wat meer over te schakelen op gewone voeding.

trouwens, je mag je maaltijden zeker niet VERVANGEN door shakes, neem ze gewoon extra, dat is de enige manier dat ze een verschil gaan maken
        (weet niet of dit bij jou het geval is, maar wou het toch even kwijt)

Comment

ja ik neem ze 'erbij'
          dus bij mijn gewone voeding...

ik zit ook op kickboxen, das eg heftige trainig van 1,5 uur...
          is dat niet slecht voor massa-gaining?

hoeveel rust is genoeg?

4 dagen fitness en 1 x kickboxen teveel of teweinig of genoeg?

Comment

Is misschien wel het beste dat je tegelijk bent begonnen met bodybuilding en Kick boxen,omdat bij bodybuilding je je spieren als het waren in kort en bij kickboxen heb je lange spieren nodig voor je snelheid dus als je al 5 jaar traint en dan gaat kick boxen kom je volgens mij echt niet meer aan je snelheid dus beter dat je er tegelijk mee begonnen bent.
            Enne ja rust dat moet je zelf aan voelen en het zou makkelijk kunnen ik ga deze zomer ook beginnen met boxen dus moet wel te combineren zijn denk ik.
            Je moet niet vergeten als je dood gaat van de spierpijn dat je dan wel moeilijk kunt kickboxen lijkt mij je moet je schema zo aanpassen dat als je moet kick boxen je bv geen spierpijn hebt dus succes.

Greetzzz

Comment

Lange spieren voor snelheid ?

Hum, voor snelheid, kracht en explosiviteit zijn wel degelijk korte spieren nodig hoor ! Voor uithouding eerder lange.

Maar het valt zeer goed te combineren, ik train zelf 9u thaiboxen / taekwondo per week, en ik ga nóg vooruit hoor !
              De enige regel is : veel eten... hééél veel eten en nog meer eten ! En natuurlijk je schema zo aanpassen dat je zo weinig mogelijk last hebt van pijnlijke spieren op de training. Ik zeg wel zo weinig mogelijk, want als je meer dan 1x per week gaat kickboxen, zal het moeilijk zijn om nergens pijn te hebben tijdedns een training. Je wordt het wel gewoon hoor

Comment

Oke is misschien een beetje overdreven want als je korte spieren kan je ook snel zijn bedoel er aleen mee te zeggen dat als je aan krachttraining doet je je spieren korter maak en dat dat ten koste kan gaan van je snelheid hoefd idd niet maar meestal wel en voorderest.... you said the same shitt as i did

Greetzzz

Comment

Heh, ja zie ik nu ook, had niet echt verder gelezen en me vastgepind op dat van die korte spieren.

Is eigenlijk simpel : vergelijk een marathonloper en een sprinter, wie is het snelste ? wie heeft overduidelijk de kortste spieren ? You see... ?

Comment

Zie het helemaal voor me, jij ook Frolic

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

hehe ja idd

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (XxDrAgOnxX @ Mrt. 26 2003,17:42)]ik train zelf 9u thaiboxen / taekwondo per week, en ik ga nóg vooruit hoor !
                        De enige regel is : veel eten... hééél veel eten en nog meer eten ! En natuurlijk je schema zo aanpassen dat je zo weinig mogelijk last hebt van pijnlijke spieren op de training. Ik zeg wel zo weinig mogelijk, want als je meer dan 1x per week gaat kickboxen, zal het moeilijk zijn om nergens pijn te hebben tijdedns een training. Je wordt het wel gewoon hoor  
                        Respect Bro!

Grtzzz Ax.
                        DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

thx

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (makaveli @ Mrt. 25 2003,14:12)]Super Mass 3200

Super Mass 3200 is de topper onder de weightgainers, het is een product dat zeker nakomt wat zijn naam je belooft.
                            Mijn persoonlijke mening over weight gainers; zonde van het geld. Natuurlijk zijn de eiwitten die er in zitten goed, maar heb altijd het gevoel dat ik 15 euro betaal voor een kilo suiker en da's zonde van m'n centjes. Zelf neem ik 3 keer per dag 7 dagen per week proteine shakes, en m'n koolydraten haal ik uit m'n gewone voeding. Wat is er leuker dan lekker veel eten om voldoende koolydraten binnen te krijgen.
                            What's the difference between your wife and your gear?
                            They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
                            I also love them both, and can't live without them.

Comment

k heb vorige week gehoord dat k nu nog goedkoper aan mn eiwit/koolh. poeder kan komen

4 kilo voor 35 €

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X