Vraagje ????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraagje ????

Ik weeg nu 97 kg en heb best een hoog vet percentage
    ik train 4 keer in de week en fiets elke dag (mountain bike)

maar ik eet goed (kijk traininschema kalfje) en train ook goed maar ik heb nog best een pens is het wel geod dan dat ik eiwitten neem na het traine en voor het slapen gaan, Ook gebruik ok mega grow

vr gr

kwark vlak voor het slapen en mega grow ergen op de dag dat zijn voornamelijk KH's en die heb je snachts niet echt nodig
    Who's the Chef

Comment

Jep wat been zegt.
      En geduld hebben.
      Sponsored by:
      Inshapesupplements

Comment

Die eiwitten zijn sowieso goed en zou ik blijven nemen, die heb je nodig om de spieren te voeden. (Hoewel ook hier overdaad kan schaden natuurlijk )
        Die Megagrow lijkt me minder handig, als je vet kwijt wilt moet je inname onder je behoefte liggen en dan lijkt zo'n kaloriebommetje me niet nodig, je bent beter af met vast voedsel omdat het ook je verbranding wat meer stimuleert.

Comment

hmmmm

maar mega grow lijkt me ttoch handig het is creatine en dat help toch ook op zeker hoogt?

maar bedankt voor de reacties en wat voor kwark moet ik halen
          en moet je dat eten voor het slapen gaan of vaker op de dag
          ik eet nu redlijk veel magere yogurt met musli

vr gr kalfje

Comment

is het alleen creatine of zitten er ook koolhydraten in? want als dat zo is dan kun je beter een creatine nemen zonder extra koolhydraten.
            en magere kwark. kun je overal halen. ik neem vaak die van de aldi. zit 10 gram eiwit per 100gram kwark.
            want ook musli zit boordevol koolhydraten. dus kijk of je dan niet te veel koolhydraten binnen krijgt via die musli.
            succes! groeten erik

Comment

maar hoe vaak moet ik dan kwark nemen alleen voor het slapen gaan?
              of gewoon een 2 a 3 keer daags?>
              \

vr gr kalfje

Comment

Zou het niet 3x per dag nemen maar in ieder geval voor het slapen.

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X