Een vraagje ik wil een kuurtje anabolische aminozuren gaan gebruiken van 2 weken en daarna 3 weken Extra sterk hmb.Hebben jullie hier ervaring mee en is het verstandig?.Het is trouwens van het merk American Sports.Ik train al 5 jaar iedere dag ben 190cm en weeg 97 kg(vet percentage is laag)
Abolische aminozuren&extra sterk hmb
Collapse
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Ferry @ Apr. 01 2003,22:34)]Een vraagje ik wil een kuurtje anabolische aminozuren gaan gebruiken van 2 weken en daarna 3 weken Extra sterk hmb.Hebben jullie hier ervaring mee en is het verstandig?.Het is trouwens van het merk American Sports.Ik train al 5 jaar iedere dag ben 190cm en weeg 97 kg(vet percentage is laag)
Bedoel je HMB, Arginine, enzo?
Je stats klinken goed!!
Grtzzz Ax
DUM SPIRI SPERO
WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!
-
Heb het vandaag toch maar gekocht ,in de anabolic aminozuren zit het volgende:l-arginine 500mg,l-ornithine monohydrogloride 250mg,manitol,lactose,cellulose,hypromellose,soja, magnesiumtearaat,crospovidon,hypomelosse
,stearinezuur,macrogol 400.
HMB =beta-hydroxy-beta-methylbutyaat...,moet 1,5 kg droge spiermassa opleveren in de eerste 3 weken,,maar ben wel 150 tabs verder word ff slikken dus
Ik hou jullie wel op de hoogte wat de resultaten zijn ,als ik klaar ben met deze 2 kuurtjes..
greetzE.T Phone home?
Comment
-
hmb is mega spul. ik had hele tijd last van knappende gewrichten in mn schouders. door verzuring denk ik. door gebruik van hmb gaat dat over. maar ja.. hmb is nogal prijzig voor wat je moet gebruiken.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Vergeet het woord anabolic maar, gewoon een mooie verkoop naam voor normale supplementen.What's the difference between your wife and your gear?
They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
I also love them both, and can't live without them.
Comment
-
Doet me een beetje denken aan de Anabolic Mega Pack van 15 jaar terug. Was vooral veel hype en weinig resultaat.
Zelf heb ik wel ervaring met arginine en ornithine. Deed kwa groei helemaal niks voor me. Bovendien moet je met arginine uitkijken omdat het (in ongunstige zin) kan inwerken op je immuunsysteem (was continu verkouden toen ik het gebruikte en heb me door zo'n alternatieve medicijnenhobbyist laten vertellen dat het door de L-arg kwam.
Het "geheim" van de anabole werking van sommige aminozuren is dat je in het grote hoeveelheden met water (nooit met melk) moet innemen op een nuchtere maag voor het slapen gaan. Dit moet er dan toe leiden dat je er als reactie door je lichaam dan meer groeihormoon wordt aangemaakt. Dit groeihormoon moet dan de spiergroei stimuleren.
Waarom werkt het niet: Deze aminozuren mogen zich niet met andere aminozuren (al dan niet samengesteld) in je spijsverteringssysteem bevinden. Dan gaan zij nl. verloren doordat ze zich verbinen tot eiwitketens. Echter je hebt geen bal aan extra groeihormoon als je niet tegelijkertijd in je lichaam beschikt over bouwstenen (eiwitten).
Sorry Ferry, maar vlgns mij heb je er dus geen bal aan.Blijf met je poten van dat toetsenbord; GA TRAINEN!!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment