Oplaadfase?!?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oplaadfase?!?

Hallo,

ik heb vorige week een pot creatine gekocht van Dymatize.
    60 euro voor 800 gram.

Toen ik bij de winkel vroeg wanneer ik het in moest nemen, werd gezegd dat ik op trainingsdagen een half uur voor de training en gelijk na de training 1 schep creatine met een halve liter water moest pakken. En op niet-trainingsdagen niks hoefde te gebruiken.
    Ook werd gezegd dat de oplaadfase maar onzin is, en dat dit alleen een commercieel trucje van de fabrikant is om meer producten te verkopen.

Wat is hier allemaal van waar? En hoe kan ik het beste de creatine gebruiken?

Verder neem ik sochtends een eiwitshake en een half uur na mn training.
    Zijn dit de beste tijden?

Grzt

Zou gewoon doen wat er op de pot staat.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ja haha niet moeilijk doen.. ookal "zou" het een trucje zijn.. (wat ik niet denk dat het is)

dan nog ..creatine helpt wel! dus een beetje meer de eerste week ofzo kan geen kwaad maar zoals cur al zij.. volg de instructies die op de pot staan

Comment

Mijn ervaring is dat het niet zoveel uimaakt.
        Zonder de oplaadfase duurt het alleen wat langer voordat je 'verzadigd' bent.

crea in poedervorm nam ik op trainingsdagen vóór mijn ontbijt en vóór het trainen. op niet trainingsdagen alleen vóór het ontbijt.

Maar je kan ook gewoon de doseringen aanhouden die op de pot staan natuurlijk.

de redenering achter dat je het alleen op trainingsdagen moet gebruiken is:
        Door te trainen spreek je de creatine aan in spieren. dat gebruik je. Als je niet traint gebruik je die creatine niet en hoef je dat dus ook niet aan te vullen.
        Bezoek ook eens het forum.

Comment

lezen en doen wat er op de verpakking staat
          Who's the Chef

Comment

Elke dag 3a5 gram nemen 6 weken lang en dan een periode rust.
            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X