creatine en hmb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• creatine en hmb

ik neem al even creatine en ben nu van plan om er hmb bij te nemen

mijn creatine 'schema' is als volgt:
    4 weken 10-12 gr per dag - 5 gram bij het ontbijt en de rest na de training
    gevolgd door 2 weken pauze om dan terug te beginnen

mijn vraag is hoe ik hmb het best dosseer en of je het gewoon kan doornemen of best een pauze neemt (wegens verzadiging) na een bepaalde tijd
    "Knowing is not enough, we must apply.Willing is not enough, we must do."

Yamato, neem gerust even de tijd om je voor te stellen in het daarvoor bestemde gedeelte. Praat waarschijnlijk stukken makkelijker.

Laters,

Michel

Comment

Originally posted by molenaar666
      Yamato, neem gerust even de tijd om je voor te stellen in het daarvoor bestemde gedeelte. Praat waarschijnlijk stukken makkelijker.

Laters,

Michel

deze combi was ik in de bulk wel over te spreken. mits je hmb goed hoog inzet(en dan word het duur) maar verwacht geen wonderen..grts

Comment

hmb-creatine

Ik gebruik ook regelmatig creatine en hmb.
        Het werkt absolut erg goed.
        De eerste 5 dagen 4 maal daag 5 gram creatine na die 5 dagen 2 maaldaag 2 keer 5 gram creatine en geen koffie belemerd je voortgang.
        Hmb 4 maaldaags in nemen voor de training en na de training en 1 voor het slapen gaan en die andere een beetje verdelen over de dag.
        Bij niet trainings dagen 4 maaldaags goed verdelen over de gehele dag.
        En veel water drinken.
        De hmb versterkt de creatine erg goed een goede combinatie,eventuueel shake erbij is nog beter.want hmb stimuleert de spiergroei,remt de afbraak van spierweefsel.
        En herstel je je spierherstel.

Het blokkeert de enzymen CPK,3-MH en LDH waardoor de productie van het hormoon cortison in het lichaam verantwoordelijk voor spierafbraak,sterk word verminderd.HMBzorgt daarmee voor een sneller spierherstel en vergroot de spiermassa en spierkracht.

sucses

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X