cortisol blocker

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Goed stuk snipmans!

Heb je anders de bron? Kan ik alsnog de grafieken zien.

Comment

Het is een pdf file achilles, en ik zou bij god niet weten hoe ik dat moet doen, grafieken zijn nochthans heel intersant. Maar heb in de week nog met een dokter gesproken en die zegt dat de afbraak dat wij doen tijdens een training veel groter is dan wat cortisol afbreekt. Als je waardes naar 100 gaan dan moet je panikeren

Grtz
      stil growing

Comment

Originally posted by snipke
        ....dat de afbraak dat wij doen tijdens een training veel groter is dan wat cortisol afbreekt. Als je waardes naar 100 gaan dan moet je panikeren
        Wat bedoel je juist hiermee, zijn dat de cortisolwaarden die je produceert na een tijdje te trainen of is het gewoon de spierafbraak door de inspanning?
        En is het dan zo dat de cortisolwaarden na een kuur niet de redenen zijn dat je je gains verliest? Of toch...
        Grtz
        -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
        -2 know what we don't know
        -No Pain No Gain!

Comment

Originally posted by niceguy024
          Wat bedoel je juist hiermee, zijn dat de cortisolwaarden die je produceert na een tijdje te trainen of is het gewoon de spierafbraak door de inspanning?
          En is het dan zo dat de cortisolwaarden na een kuur niet de redenen zijn dat je je gains verliest? Of toch...
          Grtz
          Gewoon de spieafbraak van de training bedoelde ik, en idd u cortisol waarden zal bepalen wat je verliest na je kuur. Om dit dus te voorkomen ben ik nu begonnen met zibrene, dit is een wortelextract, is niet echt om cortisol te verlagen maar om stress te voorkomen, zoals je weet is stress de boosdoener die de cortisol doet stijgen

Grtz
          stil growing

Comment

Ok bro, zal ik dat dan ook eens proberen aangezien ik sterk overweeg om te stoppen met kuren gezienmijn probleem... Nu mijn best doen om zoveelmogelijk te behouden, anders is het allemaal voor niets geweest.. Ik hou je ook op de hoogte..
            Grtz
            -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
            -2 know what we don't know
            -No Pain No Gain!

Comment

weet niet of je er iets aan hebt maar vitamine C schijnt ook een gunstig effect te hebben op de cortisol niveaus.
              "Knowing is not enough, we must apply.Willing is not enough, we must do."

Comment

Originally posted by yamato
                weet niet of je er iets aan hebt maar vitamine C schijnt ook een gunstig effect te hebben op de cortisol niveaus.
                Bedankt kerel maar daarvan was ik al op de hoogte en slik nu 3gram per dag, ben een beetje geobsedeerd geworden door die cortisol

Grtz
                stil growing

Comment

Wetenschappelijk bewezen is dat het luisteren naar muziek de afgifte
                  van het stresshormoon cortisol verlaagd.

Regulatie van de cortisol-secretie
                  Een belangrijk aspect van Ginsengextract is de werking op de bijnier. Bij vormen van chronische stress, zowel fysiek als psychisch, voorkomt Ginseng een te hoge productie van cortisol (een bijnierschorshormoon).

dus ginseng zou toch effectief zijn tegen cortisol zoals bruce al zei
                  "Knowing is not enough, we must apply.Willing is not enough, we must do."

Comment

Originally posted by yamato
                    Wetenschappelijk bewezen is dat het luisteren naar muziek de afgifte
                    van het stresshormoon cortisol verlaagd.

Regulatie van de cortisol-secretie
                    Een belangrijk aspect van Ginsengextract is de werking op de bijnier. Bij vormen van chronische stress, zowel fysiek als psychisch, voorkomt Ginseng een te hoge productie van cortisol (een bijnierschorshormoon).

dus ginseng zou toch effectief zijn tegen cortisol zoals bruce al zei

Moet ik het toch eens proberen denk ik, ik had nochthas gelezen dat ginseng niet werkt

Grtz
                    stil growing

Comment

Ga lekker een terrasje pikken met je vrouwtje snip. Dat werkt ook goed om te relaxen

Comment

Ik ken iemand die last had van paniekaanvallen naar aanleiding van een burnout.
                        Zijn cortisolwaarde waren ook veel te hoog.

Hij wilde niet aan de antidepressiva en kreeg van een natuurarts de volgende medicatie;

L-glutamine
                        Vitamine B
                        naturlijke 5-HTP
                        Sint- janskruid
                        visolie

Vooral ook omdat zijn kracht erg achteruit was gegaan en volgens zijn zeggen heeft het echt geholpen.

Hij is weer maximaal aan het trainen.

Don't get pimped, get pumped!

Comment

Originally posted by snipke
                          Bedankt kerel maar daarvan was ik al op de hoogte en slik nu 3gram per dag, ben een beetje geobsedeerd geworden door die cortisol

Grtz
                          Is niet goed, ga je ook van stessen

Hier een stuk dat ik ben tegengekomen over Ginkgo en cortisol.

http://www.ergogenics.org/index027aa.html#2

http://www.eurekalert.org/pub_releas...-gbe022306.php

Comment

B.t.w. heel simpel en geen extra supplement;

S'ochtens havermoutpap eten. Haver werkt goed op het zenuwstelsel

http://www.plantaardigheden.nl/plant...nnve/haver.htm
                            Don't get pimped, get pumped!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X