vraag!??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vraag!??

als ik s'ochtends creatine in neem mag ik DAARNA gewoon melk drinken
    en ik neem het 's ochtends voor het ontbijt 's avonds voor het avond eten en voor ik naar bed ga
    zijn dit goede momenten??

groete

waarom 3 x per dag?
    kan ook gewoon 1 x na de training
    Who's the Chef

Comment

Originally posted by been
      waarom 3 x per dag?
      kan ook gewoon 1 x na de training

omdat ik nog in de oplaad periode zit ik ben maandag begonne vandaar mijn vraag

Comment

dan zou ik het verdelen in 3 x over de dag
        dus in de morgen midag en avond de eerste week
        en verders in 1 x
        Who's the Chef

Comment

Kunt het opladen ook gewoon achterwege laten hoor, diverse studie's tonen aan dat het grootste verschil merkbaar is in de inkomsten van de supplier en niet in je lichaam...

Comment

Originally posted by Shannasse
            Kunt het opladen ook gewoon achterwege laten hoor, diverse studie's tonen aan dat het grootste verschil merkbaar is in de inkomsten van de supplier en niet in je lichaam...
            ow owkeej ja ik vind het nog al lastig want de ene zegt van ja het is wel belangrijk de oplaad periode en de ander zegt juist weer dat het slecht is de oplaad periode

maar mijn vraag is eigenlijk is het erg als ik de creatine in neem net voor ik ga slapen?
            en of het uit maakt dat ik 10minuten nat het innemen van creatine melk drink?

Comment

over dat melk durf ik nix te zeggen ik drink geen melk
              waarom zou het niet kunnen is mijn vraag
              Who's the Chef

Comment

Originally posted by been
                over dat melk durf ik nix te zeggen ik drink geen melk
                waarom zou het niet kunnen is mijn vraag
                omdat je het met melk niet moet innemen dacht ik dat het misschien ook slecht was als redelijk kort erna drinkt ook slecht zou zijn

kun je wel iets zeggen over de andere vraag of het uit maakt dat je het kort voor dat je gaat slapen inneemt??

Comment

Originally posted by rop6
                  omdat je het met melk niet moet innemen dacht ik dat het misschien ook slecht was als redelijk kort erna drinkt ook slecht zou zijn

kun je wel iets zeggen over de andere vraag of het uit maakt dat je het kort voor dat je gaat slapen inneemt??
                  Neem 5 gram creatine op een nuchtere maag met dextrose/vruchtensap en na het trainen weer 5 gram creatine met dextrose/vruchtensap. Mocht je creatine geen pure creatine monohydraat zijn maar gemengd met suikers etc dan volstaat 300 ml water al. Voor het slapen gaan innemen heeft het geen nut overigens. 10 gram creatine de 1e 5 dagen voor de oplaadfase is meer dan genoeg, de rest pis je uit en kost je dus geld !
                  It is not strength but desire which moves us

Comment

Originally posted by r.vanbeek
                    Neem 5 gram creatine op een nuchtere maag met dextrose/vruchtensap en na het trainen weer 5 gram creatine met dextrose/vruchtensap. Mocht je creatine geen pure creatine monohydraat zijn maar gemengd met suikers etc dan volstaat 300 ml water al. Voor het slapen gaan innemen heeft het geen nut overigens. 10 gram creatine de 1e 5 dagen voor de oplaadfase is meer dan genoeg, de rest pis je uit en kost je dus geld !
                    ik zit nou in die oplaad fase op welke momenten van de dag kan ik dan het beste de creatine nemen???

Comment

Originally posted by rop6
                      ik zit nou in die oplaad fase op welke momenten van de dag kan ik dan het beste de creatine nemen???
                      Like I said..

Originally posted by r.vanbeek
                      Neem 5 gram creatine op een nuchtere maag met dextrose/vruchtensap en na het trainen weer 5 gram creatine met dextrose/vruchtensap
                      It is not strength but desire which moves us

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X