aankomen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• aankomen

he, ik wil wat meer gewicht hebben en ben van plan weight gainer te gaan kopen, maar ik wil niet of zo min mogelijk dat dat 'vet' of wat het ook is op men buik gaat zitten ik wil meer dat mijn borst en armen wat dikker worden want wat vet kan ook geen kwaad , tenminste bij mij. als ik dan weight gainer of een ander middel haal waardoor je aankomt gaat het dan snel aan je buik zitten ofniet ? en zo ja, gaat er dan zichtbaarheid van blokjes verloren?(wat ik vrees van wel )
    on the road to get huge

Aankomen gebeurt over je hele lichaam dus ook op je buik. Welk deel er op je buik gaat zitten is van persoon tot persoon verschillend.
    Uiteraard worden je buikspieren minder zichtbaar als je vetpercentage hoger is.

Comment

Probeer 1st een goed voedingschema te maken met "vast" voedsel

Comment

ja dat heb ik al wel eens gedaan, maar mijn voeding verschilt best wel maar ik weet iniedergeval dat ik veel meer van alles nodig heb.

dit eet ik op een dag gemiddeld van s'ochtends tot avond op een dag waar ik niet fitness :

7:30
        2 bruine botherhammen met pasta/pindakaas, 1 glas ijsthee

11:00

1 blikje ja een soort van goldenpower een energie drank dus met caffeine en taurine, een gevulde koek

12 :30

2 krentenbollen en nog zo'n energie drank, en meestal twix ofzo,

14:00/15:00

bapao broodje of iets anders warms, af en toe friet als ik van school kom bij de cafetaria met 2 glazen drinken,

15:15

avond eten wat meestal bestaat uit groenten aardapellen vlees meestal 2x opscheppen met 2/3 glazen drinken,

19:00

yoghurt

21:00

2 botherhammer met pindakaas met 2 glazen drinken.
        Last edited by hardcoremenneke; 25-05-2006, 17:47.
        on the road to get huge

Comment

en ja ik weet dat ik beter s'avonds kwark kan nemen dat ik meer botherhammer moet eten en meer afwisseling etc... etc...

dit ga ik er over een week toevoegen:

+ 80 gram weight gainer

+ 200 gram gezoute pinda's

+ 5 gram. creatine en miss HMB

op een trainings dag 2x weight gainer en 2x 4 gram creatine
          Last edited by hardcoremenneke; 25-05-2006, 17:50.
          on the road to get huge

Comment

met dit schema haal je het echt niet..

ik zou in de ochtend yoghurt + muesli en een banaan eten ipv 2 boterhammen

voor de rest kan iemand anders beter een advies geven.. zowieso alle boterhammen met pasta door pindakaas vervangen en ipv 2, 4 boterhammen

Comment

Originally posted by hardcoremenneke
              en ja ik weet dat ik beter s'avonds kwark kan nemen dat ik meer botherhammer moet eten en meer afwisseling etc... etc...

dit ga ik er over een week toevoegen:

+ 80 gram weight gainer

+ 200 gram gezoute pinda's

+ creatine en miss HMB
              creatine heb jij nog helemaal niet nodig hoor, pinda's zijn wel ok, weight gainer hoeft niet perse als je voeding goed is resultaat merk je toch alleen in de portemonnee

Comment

ik ga creatine denk ik toch wel proberen, ehm.. ja ik weet het door pinda kaas vervangen is inderdaad een goede oplossing omdat dar veel meer eiwitten en vet dacht ik ook inzit. miss nog kwark ofzo toevoegen. en ja ik kan de botherhammen wel verhogen met s'ochtends +1 en s'avonds + 1 misschien ook wat meer mee naar school, maar daar heb ik nooit de zin en tijd etc. om da op te eten en ik vind het gewoon thuis meteen veel lekkerder
                Last edited by hardcoremenneke; 25-05-2006, 17:55.
                on the road to get huge

Comment

Originally posted by hardcoremenneke
                  maar daar heb ik nooit de zin en tijd etc.
                  met die instelling kom je er zeker niet, ik vind het vreetgedeelte ook niet leuk maar het is onmisbaar vooral wij ecto's

Comment

haha, ja ik zal eens proberen wat te verbeteren maar bijv. pinda's eet ik wel graag botherhammen hek nooit zo veel trek in op school maaar thuis wel ik weet niet hoe dat komt
                    on the road to get huge

Comment

Zoals gezegt met dat schema haal je het niet.

Wat zijn je stats nu?

Wat is je basisbehoefte?

Hoeveel kcal is je eetschema?

Comment

14jr.
                        1.73
                        55 kg.
                        zichtbaar getraint
                        BMI 18.3 ( BMI is het beste als het tussen de 18.5 en de 25.9 ligt )

+- 130 gr. eiwitten nodig ik weet niet meer precies wat alles was.
                        Last edited by hardcoremenneke; 25-05-2006, 21:07.
                        on the road to get huge

Comment

met die stats van jou hoef je niet eens op al die kleine grammetjes te letten man! gewoon gezond en veeeeeel eten voor je vaderland dus geen junkfood.

Comment

nee ik eet ook idd wat ik wil ....
                            on the road to get huge

Comment

Tja veel mensen eten wat ze willen (" "), maar meestal gaan ze dan nog niet eens boven onderhoud.

Die HMB is trouwens af te raden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X