is Core Anabolic Stack goed ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• is Core Anabolic Stack goed ?

beste mensen
    ik zat te denken om verder te gaan met Core anabolic stack
    maar ik wou hier even eerst na vragen als het mijn geld wel waard is
    of als er meschien andere producten zijn die beter/ meer resoltaat levert
    ik was dan vanplan dit te kopen en zamen met shake bv protein whey om genoeg eiwitten binnen te krijgen
    alvast bedankt ruben.
    hierbij 1 link van het produkt.
    http://www.sportfood.nl/shop/product...roducts_id=266

Sportfood beweert alleen producten te verkopen waarvan de werking proefondervindelijk is bewezen dus in dat opzicht zou je goed moeten zitten...
    Of je het ook werkelijk nodig hebt zal weer wat anders zijn, ik kan iig geen ervaringen met je delen ofzo want heb het nooit gebruikt.

Comment

okeej bedankt
      en die shake er bij ?
      of is dat niet egt nodig

Comment

Als je via je normale voeding niet voldoende eiwit binnen krijgt kan een eiwitshake een uitstekende aanvulling zijn, eiwitten heb je namelijk itt allerlei supplementen absoluut nodig. Hangt dus wel helemaal van je voedingsschema af, plaats dat anders ff in het daarvoor bestemde onderdeel, wie weet valt er nog heel wat aan te verbeteren.
        Als je voeding niet goed is kun je supplementen gebruiken wat je wilt maar veel succes zul je er niet mee behalen.

Comment

Hoi Ruben,

De Core Anabolic Stack is zeker een goed product.
          Maar ik ben heel eerlijk, het effect op mannen boven de 25 is veel groter dan bij mannen jonger dan 25. dit i.v.m. de veranderende hormoonhuishouding.

Mocht je jonger zijn en toch voor jou goede producten zoeken, mail me dan met je stats en wensen en dan kan ik je gericht advies geven.

[email protected]

groeten,
          Bas
          www.sportfood.nl

Comment

He Bas ik ben 27 dus dan zou het al goed moeten helpen.
            Maar hoe moet ik dit product zien, is dit een supplement of valt dit al onder kuur?
            Heeft dit dezelfde eventuele bijwerkingen als een kuur of zijn er geen bijwerkingen?

Sorry voor mijn domme vraag

Comment

Originally posted by davy_g
              He Bas ik ben 27 dus dan zou het al goed moeten helpen.
              Maar hoe moet ik dit product zien, is dit een supplement of valt dit al onder kuur?
              Heeft dit dezelfde eventuele bijwerkingen als een kuur of zijn er geen bijwerkingen?

Sorry voor mijn domme vraag
              mijnheer, vragen zijn nooit dom en daarvoor bestaan body net tenslotten ook anders zouden forums niet nodig zijn.
              on the road to get huge

Comment

Is zeker geen kuur hoor, je kunt het tenslotte gewoon bij een on-line supplementen shop kopen en dat kan met as echt niet.

Comment

Originally posted by Shannasse
                  Is zeker geen kuur hoor, je kunt het tenslotte gewoon bij een on-line supplementen shop kopen en dat kan met as echt niet.
                  Helemaal gelijk, maar zeker geen domme vraag.
                  Bij geen enkel van onze producten zou je problemen krijgen bij dopingcontroles, gewoon domweg omdat het geen doping is.

Een uitgebreid verslag over de werking van de Core Anabolic stack kun je lezen op onze site bij ieder afzonderlijk product.

In het kort: jonge mannen hebben normaal gesproken een optimaal hormoonhuishouding. Alle zgn. testosteron booster doet niks bij ze want als de emmer vol zit, zit ie vol.
                  Vanaf een bepaalde leeftijd (eind 20) wordt de afgiftes van een aantal belangrijke hormonen minder. Zo verliest de gemiddelde man na zijn dertigste zo'n 250 gram spiermassa per jaar (als hij niet traint)

Wat de Core Anabolic stack kan doen is die hormoon afgiftes weer wat opkrikken met alle positieve gevolgen van dien. (sterker, beter herstel, hulp bij aanmaak spiermassa)
                  Verwacht natuurlijk geen wonderen, het is en blijft een natuurlijk product en geen agressieve rommel waar je 10 kg per maand mee wint. Maar het kan wel degelijk een bijdrage leveren aan de opbouw en herstel van je lichaam.
                  Vanzelfsprekend moet je training, voeding en rust bij het gebruik van dit product zo optimaal mogelijk zijn.
                  Creatine en eiwitten zijn een prima aanvulling op de stack.
                  www.sportfood.nl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X