Whey Gainer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Whey Gainer

Heey iedereen!

Ik was benieuwd of iemand ervaring heeft met Whey Gainers? Kwam het tegen op bodyenfit.nl?
    Wil het misschien gaan proberen, maar wil graag eerst weten of het een gunstig effect heeft of dat het gewoon troep is.

Groetjes Jordi

Ps. Had het per ongeluk gepost bij Afslanken..excuses

Geen probleem is verwijderd.
    Heb er zelf geen ervaring mee, wel met gewone whey uiteraard.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Een whey gainer is ideaal voor mensen die en extra eiwitten willen aanvullen en wat hoger in de kcal willen zitten (gewichtstoename)

Wij hebben nu ook een hele goede, voordelige genaamd Volume Whey.
      Bestaat uit 50% Whey en 37% midden en lange keten koolhydraten.

4 kg voor € 59,95.

Kijk eens gerust op: www.sportfood.nl/shop
      www.sportfood.nl

Comment

Denk dat ik het dan toch bij bodyenfit.nl bestel..die zijn toch wat goedkoper..
        Daar bestel ik 5 kg voor 49,98 euro en dan krijg ik er een shake beker bij..

Maar voor de rest niemand ervaring ermee?...

Comment

geen ervaring maar met sportfood eens over de werking
          als zelf al een gainer neemt en why is dit een oplossing
          Who's the Chef

Comment

Is dit een weight gainer met whey ofzo?

Comment

Originally posted by Jordi_85
              Denk dat ik het dan toch bij bodyenfit.nl bestel..die zijn toch wat goedkoper..
              Daar bestel ik 5 kg voor 49,98 euro en dan krijg ik er een shake beker bij..

Maar voor de rest niemand ervaring ermee?...
              Logisch dat ie goedkoper is. Daar zit maar 25% Whey in, bij ons 50%!
              Dat scheelt nogal wat! Altijd goed naar de samenstelling kijken voordat je prijzen vergelijkt. Dat loont zich meestal wel
              www.sportfood.nl

Comment

Jammer zo'n winkel die even zijn eigen producten komt aanprijzen. Iedere verkoper heeft wel weer een mooi verhaal over zn eigen product. Zorg dat je zelf weet wat werkt en wat je nodig hebt en laat je vooral niet informeren door sportfood. Sorry sportfood je zal vast en zeker een eerlijk advies geven maar je bent gewoon niet objectief.

En als je beweert WEL objectief te zijn dan wil ik van jou weten waar ik de volgende producten voor de beste prijs kwaliteit kan vinden.

whey
                creatine ethyl
                arginine akg of ethyl
                multi

En dan ben ik benieuwd of ik een andere naam te horen krijg dan jouw winkel.

Comment

Originally posted by funky chicken
                  Jammer zo'n winkel die even zijn eigen producten komt aanprijzen. Iedere verkoper heeft wel weer een mooi verhaal over zn eigen product. Zorg dat je zelf weet wat werkt en wat je nodig hebt en laat je vooral niet informeren door sportfood. Sorry sportfood je zal vast en zeker een eerlijk advies geven maar je bent gewoon niet objectief.

En als je beweert WEL objectief te zijn dan wil ik van jou weten waar ik de volgende producten voor de beste prijs kwaliteit kan vinden.

whey
                  creatine ethyl
                  arginine akg of ethyl
                  multi

En dan ben ik benieuwd of ik een andere naam te horen krijg dan jouw winkel.

Natuurlijk zal elk bedrijf zijn eigen spullen aanprijzen. Als je niet vindt dat je zelf goede producten tegen goede prijzen aanbied, waarom heb je dan uberhaupt een bedrijf?

Ook bij Sportfood hopen wij natuurlijk dat mensen onze spullen kiezen, want ja, natuurlijk willen wij ook geld verdienen.

Het grote verschil met veel supps. bedrijven en ons is echter dat wij niet alleen maar geld willen verdienen. We zijn zelf ook atleten en zitten al jaren, als sporters zijnden, in de fitness en bodybuilding wereld. Wij weten dus zelf uit eerste hand hoe het is om als jonge atleet voorgelogen te worden door een snelle jongen die alleen maar dollartekens in de ogen heeft.

Vanuit die gedachte hebben wij Sportfood opgezet. Geld verdienen door eerlijk advies te geven, eerlijke producten aan te bieden tegen goede prijzen.

Gezien de vele positieve reacties die wij het afgelopen jaar hebben ontvangen, was hier ook dringend behoefte naar.
                  Wij gaan niet roepen dat we de beste, goedkoopste of wat dan ook zijn, dat moet de klant maar beoordelen.

Het enige wat ik wel met 100% zekerheid kan zeggen is dat we de klant behandelen en adviseren zoals wij zelf ook behandeld en geadviseerd zouden willen worden.
                  www.sportfood.nl

Comment

nogmaals je advies zal ongetwijfeld goed en goed bedoeld zijn. Maar sorry ik kom op een forum om met mensen te discusieren niet met bedrijven. Ik baal van je vele reacties waarin je je eigen producten aanprijst. Dit is niets persoonlijk. Maar om je een voorbeeldje te geven je bovenstaande reactie is gewoon puur ALWEER reclame voor je eigen bedrijf.

Ik heb nu mijn mening gegeven en zal hier verder niet op door gaan. Als er meerdere mensen zijn die je "aanwezigheid" niet op prijs stellen dan zal dat ongetwijfeld duidelijk worden.

Om het maar on topic te houden. Jordi ik raad je aan voor gewoon echt voedsel te kiezen. Een weight gainer bestaat altijd weer uit een gedeelte suiker. Het is makkelijk maar niet de allerbeste oplossing. Ik gain zelf beter spiermassa op zilvervliesrijst, pasta enz dan een gainer.

Comment

Originally posted by funky chicken
                      nogmaals je advies zal ongetwijfeld goed en goed bedoeld zijn. Maar sorry ik kom op een forum om met mensen te discusieren niet met bedrijven. Ik baal van je vele reacties waarin je je eigen producten aanprijst. Dit is niets persoonlijk. Maar om je een voorbeeldje te geven je bovenstaande reactie is gewoon puur ALWEER reclame voor je eigen bedrijf.

Ik heb nu mijn mening gegeven en zal hier verder niet op door gaan. Als er meerdere mensen zijn die je "aanwezigheid" niet op prijs stellen dan zal dat ongetwijfeld duidelijk worden.

Om het maar on topic te houden. Jordi ik raad je aan voor gewoon echt voedsel te kiezen. Een weight gainer bestaat altijd weer uit een gedeelte suiker. Het is makkelijk maar niet de allerbeste oplossing. Ik gain zelf beter spiermassa op zilvervliesrijst, pasta enz dan een gainer.
                      Ik ben geen ''bedrijf'' maar een persoon,ik heet Bas, laten we daar mee beginnen.
                      Ik heb 20 jaar ervaring als wedstrijd bodybuilder en daar waar mogelijk probeer ik ook mensen advies te geven als het gaat om training, voeding, en supps.
                      De mensen op dit board sturen me regelmatig mails met vragen waar ze uitgebreid antwoord op krijgen, vaak zonder maar 1 woord over supps te reppen.

Ik vind je houding erg vijandelijk en je hebt duidelijk in het verleden slechte ervaringen met supps en supps bedrijven. Helaas hebben de meesten van ons dat, vandaar dus nogmaals nu een supps bedrijf met een 'gezicht'.

Je hoeft helemaal niks te kopen en mijn mails ook niet te lezen, maar heb ook niet zo'n zin om zwart gemaakt te worden zonder dat je ook maar enigszins weet wie of wat er achter steekt.

On topic: Jordi vraagt advies over een gainer. Daar wordt dan op geantwoord. Er staat nergens je moet die van ons kopen. Er staat alleen, kijk niet alleen naar de mooie praatjes en de prijs, maar leer ook samenstelling en ingredienten vergelijken voor je een keus maakt.
                      En ja, natuurlijk is uiteindelijk gewone voeding het beste, maar dat is gewoon niet iedere dag en in elke situatie haalbaar. Wie lukt het om het hele jaar door 5-6 maaltijden rijst, pasta, kip, kabeljauw te eten? 7 dagen per week? 12 maanden per jaar? Niemand.
                      Daarom kunnen supplementen soms een goede aanvulling zijn. Je voeding vormt de overgrote basis, supps de aanvulling. De kunst is om de juiste te vinden, die bij jouw eetpatroon passen.
                      Je zult je dus eerst in je voeding moeten verdiepen om te kijken waar er tekorten zijn, vervolgens probeer je die tekorten zoveel mogelijk door verandering van eetpatroon aan te vullen en daar waar dat niet lukt/kan, gebruik je een specifiek supplement om dat aan te vullen.
                      Last edited by Sportfood; 18-06-2006, 08:27.
                      www.sportfood.nl

Comment

ik snap een beetje het standpunt wel van fucky chicken maar.. bas(sporfood) komt op mijn altijd eerlijk en direct over. promotie voor eigen producten maakt ie natuurlijk wel(logische zou jij toch ook doen) maar hij is eerlijk en wilt die niet kost wat kost verkopen.
                        Kan me bv een topic van snipke nog voor de dag halen. waarin hou zou kunnen verkopen maar dat NIET doet. ik stoor me niet aan zijn post omdat ze toch objectief zijn in mijn ogen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X