testo boosters

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by KeepItReal View Post
    Onlangs heb ik een inlogcode ontvangen waarmee ik in alle databanken waar wetenschappelijke stukken gepubliceerd worden kan komen. Van de week eens oefenen met zoeken.
    Gratis en voor niets gewoon..? Als dat zo is, is het echt super.
    liberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.

Comment

Wellicht wel ja. Het afstuderen begint pas in januari 2007, dan ga ik me er echt in verdiepen.

Onlangs heb ik een inlogcode ontvangen waarmee ik in alle databanken waar wetenschappelijke stukken gepubliceerd worden kan komen. Van de week eens oefenen met zoeken.

100 mg. zink vind ik erg hoog per dag. Welke vorm is het? Picolinaat, citraat, aspartaat, enz. Bij langdurige hoge inname van (goed opneembare) zink kan je een kopertekort krijgen.
      Het is zink in de vorm van aminozuur chelaat. Dat staat op het potje. Vertel maar wat dat betekent, ben erg benieuwd.
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Keep it real welke opleiding volg je dan?
        klinkt interessant..
        misschien iets voor mij als vervolg opleiding

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
          Het is zink in de vorm van aminozuur chelaat. Dat staat op het potje. Vertel maar wat dat betekent, ben erg benieuwd.
          Het lichaam kan alleen overweg met een mineraal die aan een geschikt transportmiddel gekoppeld is. In jou geval betekent dit een aminozuur.
          liberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.

Comment

Originally posted by philosopher View Post
            Gratis en voor niets gewoon..? Als dat zo is, is het echt super.
            Nee, niet gratis en voor niets, via via

Originally posted by Speler View Post
            Keep it real welke opleiding volg je dan?
            klinkt interessant..
            misschien iets voor mij als vervolg opleiding
            Studeer voeding & dietetiek. Ik kan je de opleiding alleen aanraden als je écht wat met voeding wil gaan doen. Dan heb je wat aan dit papiertje. Bedenk wel dat de opleiding voor een heel groot deel niet over voeding gaat; psychologie, economie, filosofie, bedrijfskunde, enz. enz.
            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Nee, niet gratis en voor niets, via via

Originally posted by KeepItReal
              Studeer voeding & dietetiek. Ik kan je de opleiding alleen aanraden als je écht wat met voeding wil gaan doen. Dan heb je wat aan dit papiertje. Bedenk wel dat de opleiding voor een heel groot deel niet over voeding gaat; psychologie, economie, filosofie, bedrijfskunde, enz. enz.
              In Wageningen..? Had me dit jaar aangemeld maar mij baas besloot me alsnog een heel mooi voorstel te doen dus heb er toen toch vanaf gezien. Kan goed zijn dat ik volgend jaar alsnog start. Vond en vind het in ieder geval een leuke opleiding om te doen als je van voeding houd

Comment

Kent iemand CELL-TECH ?

Ik heb t een poosje gebruikt, en dacht dat het wel wat deed, maar ik deed er ook andere dingen bij.
                Iemand ervaring mee ?

Comment

Voor nieuwe vragen svp een nieuw topic, opmerkingen in bestaande topics liever alleen als ze over hetzelfde onderwerp gaan.
                  Eerst even rondkijken kan ook al veel schelen, zijn zeker weten al topics over.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X