Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Onlangs heb ik een inlogcode ontvangen waarmee ik in alle databanken waar wetenschappelijke stukken gepubliceerd worden kan komen. Van de week eens oefenen met zoeken.
Gratis en voor niets gewoon..? Als dat zo is, is het echt super.
liberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.
Wellicht wel ja. Het afstuderen begint pas in januari 2007, dan ga ik me er echt in verdiepen.
Onlangs heb ik een inlogcode ontvangen waarmee ik in alle databanken waar wetenschappelijke stukken gepubliceerd worden kan komen. Van de week eens oefenen met zoeken.
100 mg. zink vind ik erg hoog per dag. Welke vorm is het? Picolinaat, citraat, aspartaat, enz. Bij langdurige hoge inname van (goed opneembare) zink kan je een kopertekort krijgen.
Het is zink in de vorm van aminozuur chelaat. Dat staat op het potje. Vertel maar wat dat betekent, ben erg benieuwd.
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Keep it real welke opleiding volg je dan?
klinkt interessant..
misschien iets voor mij als vervolg opleiding
Studeer voeding & dietetiek. Ik kan je de opleiding alleen aanraden als je écht wat met voeding wil gaan doen. Dan heb je wat aan dit papiertje. Bedenk wel dat de opleiding voor een heel groot deel niet over voeding gaat; psychologie, economie, filosofie, bedrijfskunde, enz. enz.
Studeer voeding & dietetiek. Ik kan je de opleiding alleen aanraden als je écht wat met voeding wil gaan doen. Dan heb je wat aan dit papiertje. Bedenk wel dat de opleiding voor een heel groot deel niet over voeding gaat; psychologie, economie, filosofie, bedrijfskunde, enz. enz.
In Wageningen..? Had me dit jaar aangemeld maar mij baas besloot me alsnog een heel mooi voorstel te doen dus heb er toen toch vanaf gezien. Kan goed zijn dat ik volgend jaar alsnog start. Vond en vind het in ieder geval een leuke opleiding om te doen als je van voeding houd
liberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.
Voor nieuwe vragen svp een nieuw topic, opmerkingen in bestaande topics liever alleen als ze over hetzelfde onderwerp gaan.
Eerst even rondkijken kan ook al veel schelen, zijn zeker weten al topics over.
Het verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Comment