Weigth Gainer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Ami-Amour View Post
    @hardcoremenneke: Ik wil best op jou vraag antwoorden..., maar denk dat jij de eerste was / bent, die een mening of een feit of een gedachte of fysiologisch antwoord, denkbeeld had over het nemen van een weightgainer. Of dit nou 1,2,3,4,5,6,etc weken, maanden is...onderbouw dan 1st jezelf, en kom niet met een voorbeeld van neem t zoveel dagen, weken, maanden etc...en dat kost je minimaal zoveel kilo aan weightgainer..., je kent de persoon zijn behoefte niet, doel, financieen, etc, etc...

Geef jij dan 1st jou "mening" over het nemen van een uiteindelijk gekozen weightgainer en het gebruik ervan van minimaal een half jaar...zonder het over ze normale voeding te hebben...waar al een enige opbouw zou moeten inzitten...

Ik hoor van je!

greetzzz! J.

- glad ijs, is een paradijs..., voor degene die goed kan schaatsen...! -
    Dan mag jij mij eens vertellen welke hij gekozen heeft, ja van sportfood maar welke van sport food dan....
    En ik heb het er ergens ook bij gezet dat het het beste is als je je voedingsschema goed in orde hebt aan de hand van berekeningen, maar het ging over de weight gainer ik denk dat je dat inderdaad een langere periode moet gebruiken dat is bij mij iig wel het geval anders val je de helft wat je aan bent gekomen weer af. Ik denk dat deze jonge een nog snellere verbranding heeft dan mij dus lijkt mij het logisch dat hij al helemaal nix meer over houd als hij 3/4 weke weightgainer gat gebruiken en dat is zonde. En het lijkt me logisch dat hij op 1 schake'je per dag niet een kerol word. Der staat vaak ook bij van 2/3 als je echt wilt aankomen. En het is ook ongeveer hij heeft ten slote z'n behoefte hier niet neer gezet....
    on the road to get huge

Comment

Weightgainer zorgt gewoon voor een grote hoeveelheid koolhydraten, waardoor je wel over je behoefte MOET gaan, en dus aankomt. Slaat nergens op dat je het niet elke dag zou kunnen gebruiken. Als het er financieel op aankomt kun je een kleinere dosis nemen. Ik vraag me dus ook af wat de onderliggende gedachte achter je stelling is, Ami-Amour..

Grtz
      VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

misschien een arnold bom perdag kan goed helpen kerel...

grt f
        als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X