Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Deze vraag word echt ongeloofelijk veel gesteld. Kunnen we geen sticky maken ofzo met daarin Whey shakes die als Positief bevonden zijn door wat bekendere members. Dus niet dat een of andere whey shake verkoper dat kan zeggen.
Natuurlijk kan dat David, maar in tegenstelling tot jou zie ik er het nut niet van in.
Heb namelijk niet de illusie dat mensen die niet eerst ff wat lezen en dus vanzelf de antwoorden tegenkomen wel dat sticky zullen lezen.
Ik kon zelf voor een zeer leuke prijs aan Optimum Nutrition komen.
In Nederland betaal je voor 4,5kg 120€ ik had het voor ruim 40€ per zak minder.
Wat voor mij bij een whey moet gelden is zo min mogelijk zoetstoffen, goeie oplosbaarheid, extra hulpstoffen als BCAA's, Glutamine etc,etc en de smaak moet goed wezen.
Met uitzondering van de Whey met aardbei smaak is alles prima weg te werken.
Ik denk dat je zelf het één en ander moet gaan uitvogelen wat jij wenst aan een shake.
Er zijn shake's die smaken naar roomijs met aardbei en die hebben zelfs kleine stukjes fruit erin.
Kijk die luxe hoef ik niet genieten doe ik wel van mn overige voeding
Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
Het verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Comment