Wat is het beste bij CREATINE

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat is het beste bij CREATINE

Hallo mensen ik lees veel verhalen op het forum, maar mijn vraag is wat werkt het beste bij eiwitten en creatine

Want ikhoor wel verhalen over trio anabol of glutamine of hmb
    maar wat is nou de beste combinatie en wat heeft daad werkelijk nou effect

Thx

Dit is voor iedereen persoonlijk. Ik ken mensen die zeggen dat HMB heel goed werkt in combinatie met creatine. Andere zeggen dat het niet werkt..
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Originally posted by Kalfje View Post
      Hallo mensen ik lees veel verhalen op het forum, maar mijn vraag is wat werkt het beste bij eiwitten en creatine

Want ikhoor wel verhalen over trio anabol of glutamine of hmb
      maar wat is nou de beste combinatie en wat heeft daad werkelijk nou effect

Thx
      Er zijn nauwelijks supplementen met enig effect op de markt. Slechts een handjevol producten heeft zich inmiddels bewezen, maar dan nog spreken de diverse onderzoeken elkaar tegen. Afgaande op gebruikerservaringen kan ik je met zekerheid zeggen, dat creatine werkt. HMB kan ook nuttig zijn, evenals glutamine. BCAA's werken bij sommigen ook.

Voor mijzelf geldt: weightgainers, whey, multivitaminen/mineralen en vitamine C het hele jaar door, creatine 2 maanden op/2 maanden af. Tuurlijk heb ik al meer produkten geprobeerd, maar het leeuwendeel doet (voor mij) niets.
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
        Er zijn nauwelijks supplementen met enig effect op de markt. Slechts een handjevol producten heeft zich inmiddels bewezen, maar dan nog spreken de diverse onderzoeken elkaar tegen. Afgaande op gebruikerservaringen kan ik je met zekerheid zeggen, dat creatine werkt. HMB kan ook nuttig zijn, evenals glutamine. BCAA's werken bij sommigen ook.

Voor mijzelf geldt: weightgainers, whey, multivitaminen/mineralen en vitamine C het hele jaar door, creatine 2 maanden op/2 maanden af. Tuurlijk heb ik al meer produkten geprobeerd, maar het leeuwendeel doet (voor mij) niets.
        Klopt wat je zegt.
        Het is een rimboe in supplementen land en erg moeilijk om daar je weg in te vinden. Helaas zijn er ook de nodige supps die niks bij niemand doen.
        Dan heb je nog een categorie supps die bij sommigen wel werken en bij sommigen niet en gelukkig heb je ook een categorie supps die voor bijna iedereen van waarde kunnen zijn.

Het is idd vaak een kwestie van uitproberen wat voor jou persoonlijk wel of niet werkt.
        HMB is zo'n product. Er is groep die zegt waardeloos, doet niks voor me en er is een groep die zweert erbij.
        Ik denk dat niemand in deze ongelijk heeft: doet het niks voor je, dan heb je gelijk, doet het wel wat voor je, dan heb je ook gelijk.
        www.sportfood.nl

Comment

Ik ga er ook in mee dat HMB werkt tezamen met creatine. Verder werken glutaminen bij mij ook heb ik het idee.

Voor de rest heb ik ooit GABA, Tribulus en BCAA's gebruikt maar heb daar nooit enig effect van gemerkt.

Maar ik zou zeggen probeer gewoon vanalles uit en probeer uit te vinden wat voor jou werkt.
          Groei, Groeier, Groeist

Comment

het beste bij greatine is water anders krijg je het zo moeilijk weg

ik heb zelf met HMB genomen en werkt prima
            Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X