vitaminen & mineralen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zink of ZMA kost geen drol, zelf heb ik het d.m.v. regelmatig bloedonderzoeken gemerkt dat het testosterongehalte inderdaad verhoogd, maar moet er ook bij zeggen verwacht er geen wonderen van.
    Iemand die 10 mmol/ltr testosteron heeft zal heus geen 40 mmol/ltr. halen, d.m.v. zink inname.
    En ieder individu is anders, want mijn testosteron gehalte is van nature laag.

Greetz.

Comment

ik heb ook zink tabs maar als ik die neem wordt ik gelijk erg misselijk en krijg ik gelijk last van mijn midden rif
      heb het weer een paar keer geprobeerd want geloofde het niet
      maar binnen een half uuk na inname trok ik helemaal wit weg.
      Who's the Chef

Comment

Originally posted by been View Post
        ik heb ook zink tabs maar als ik die neem wordt ik gelijk erg misselijk en krijg ik gelijk last van mijn midden rif
        heb het weer een paar keer geprobeerd want geloofde het niet
        maar binnen een half uuk na inname trok ik helemaal wit weg.
        van een teveel aan zink kun je een tekort aan koper krijgen
        1 van de symptomen van een tekort aan koper is misselijkheid

Na een half uur lijkt me wel vlug
        "Knowing is not enough, we must apply.Willing is not enough, we must do."

Comment

Originally posted by Castaway View Post
          Zink of ZMA kost geen drol, zelf heb ik het d.m.v. regelmatig bloedonderzoeken gemerkt dat het testosterongehalte inderdaad verhoogd, maar moet er ook bij zeggen verwacht er geen wonderen van.
          Iemand die 10 mmol/ltr testosteron heeft zal heus geen 40 mmol/ltr. halen, d.m.v. zink inname.
          En ieder individu is anders, want mijn testosteron gehalte is van nature laag.

Greetz.
          Wilborn Colin D. et al (2004). "Effects of Zinc Magnesium Aspartate (ZMA) Supplementation on Training Adaptations and Markers of Anabolism and Catabolism". Journal of the International Society of Sports Nutrition 1 (2): 12-20

"Results indicated that ZMA supplementation non-significantly increased serum zinc levels by 11 – 17% (p=0.12). However, no significant differences were observed between groups in anabolic or catabolic hormone status, body composition, 1-RM bench press and leg press, upper or lower body muscular endurance, or cycling anaerobic capacity. Results indicate that ZMA supplementation during training does not appear to enhance training adaptations in resistance trained populations"

Zal niet zeggen dat zinc helemaal nutteloos is. Zijn je test levels niet optimaal dan zal het wat positieve effecten met zich mee brengen voor de rest vind ik het te verwaarlozen. Het enige positieve is dan wel dat je er lekker van gaat slapen.
          liberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.

Comment

@philosofer
            Ieder onderzoek geeft tegenstellingen weer, dat is met supplementen zo en dat is met AAS, rHGH en IGF-1 L3. Dit komt omdat heel veel proeven niet op mensen mag uitgevoerd worden en dan doen we dit maar via dieren (muizen e.d.)

Daarom als je mijn copy & paste verhaaltje had gelezen, had je gezien dat de 2 onderzoeken die vermeld werden, dat er eentje positief resultaat had en de ander totaal geen resultaat gaf.

Mijn stelling is daarom ook dat je het zelf moet proberen, heb je de mogelijkheid om dan d.m.v. testen te controleren of het effect heeft dan weet je het gelijk.
            Zomaar klakkeloos sups gaan slikken, ben ik geen voorstander van.

Greetz.

Comment

Originally posted by Castaway View Post
              Mijn stelling is daarom ook dat je het zelf moet proberen, heb je de mogelijkheid om dan d.m.v. testen te controleren of het effect heeft dan weet je het gelijk.
              Zomaar klakkeloos sups gaan slikken, ben ik geen voorstander van.

Greetz.
              Sluit ik me helemaal bij aan
              liberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.

Comment

Hey, ik heb zinktabletten gekocht. 25mg per tablet = 167% van de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid.....
                90 tabletten voor €6,90 dus echt duur is het niet(DA drogisterij).

Ik ga nu eens opzoeken waar het echt allemaal goed voor is.

Grtz
                VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
                  Hey, ik heb zinktabletten gekocht. 25mg per tablet = 167% van de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid.....
                  90 tabletten voor €6,90 dus echt duur is het niet(DA drogisterij).

Ik ga nu eens opzoeken waar het echt allemaal goed voor is.

Grtz
                  mss ben je hier al iets mee Zink, een mineraal met talrijke functies in het lichaam

Comment

Heb dit gevonden: Zink, een mineraal met talrijke functies in het lichaam
                    Ik kijk nu even naar die van jou.

Comment

whahaha dezelfde.

Comment

Comment

Goede uitleg.
                          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

bedankt mensen voor jullie uitleg,
                            ik heb nu animalpak pillen genomen en moet zeggen, ik merk er niks van denk ik? kwa kracht ga ik wel vooruit maar denk niet dat het daardoor komt.
                            maar wat zijn die 11 pillen, die ik in 1x naar binnen moet zien te krijgen vies!!!
                            ruikt naar hondevoer en smaakt er waarschijnlijk ook naar, bah!

maar dat maakt niet uit, no pain no gain
                            hardcore bb hahaha
                            Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Mineralen haal ik uit cashew noten en vitaminen uit fruit

Comment

Ik denk dat je niet te veel aan die vitamine en dat soort dingen moet uitgeven. Lijkt mij een beetje geldverspilling want je gaat er heus niet veel flinker door groeien. Wat vitamine pillen is natuurlijk altijd goed, maar ik zou er echt niet te veel aandacht aan besteden dat lijkt mij het niet waard.
                                on the road to get huge

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X