Alri Hyperdrive 3.0+

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Alri Hyperdrive 3.0+

Alri Hyperdrive 3.0+:
    http://alrindustries.com/ver2/index.php/products/fat-loss-energry/hyperdrive-30.html
    • Smaak supplement: Geen
    • Dosis: 90 capsules
    • Niet gemixt, weggeklokt met water
    • Hoelang gebruikt: 1 maand
    • Merkbare effecten: Vetverlies gaat gemakkelijker, verhoogde hartslag en een warm gevoel na het slikken van de capsules.
    • Eventuele bijwerkingen: Als ik de capsules slikte met water bleef het bij een verhoogde hartslag en een warm gevoel. Echter, als ik na het slikken van de capsules ook nog koffie ging wegzetten, ging ik trillen, werd ik nerveus en soms licht in mijn hoofd.
    • Tevreden over het product: Zou het zeker nog een keer kopen.
    • Vergelijkbaar met: Niks wat ik tot nu toe heb gebruikt
    • Prijs / Kwaliteit verhouding: 39,95,- euro per pot. Vind ik het zeker waard.
    • Overige opmerkingen: Hyperdrive komt in capsules, wat mijns inziens erg prettig is. Geen vieze luchtjes of smaakjes. Ik zou wel opletten met wat je eet en drinkt als je Hyperdrive gebruikt en, zeker als je er gevoelig voor bent, caffeïne vermijden.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

• Merkbare effecten: Hogere hartslag/metabolisme, goede onderdrukking van honger gevoelens en beiden leidde tot iets sneller vet verlies. Het was net koffie en was in de ochtend meteen wakker. Maar het onderdrukken van honger gevoel zorgde ook soms voor wat lichtheid in me hoofd.
    • Tevreden over het product: Dit is 1 van de weinige fat burners welk ik positief over ben

Comment

Superproduct. Lekkere "rush", trillerigheid, opgefoktheid (zat wel op de maximale dosis, bij 1 cap is er geen sprake van die zaken), en natuurlijk het vetverlies dat lekker gaat.

Negen.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Een aanrader, beviel en bevalt prima
        Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post

Superproduct. Lekkere "rush", trillerigheid, opgefoktheid (zat wel op de maximale dosis, bij 1 cap is er geen sprake van die zaken), en natuurlijk het vetverlies dat lekker gaat.

Negen.
          Wat is jouw dosis geweest dan? Ik neem er nu 2 in de ochtend, vetverlies gaat opzich goed. Opgefoktheid valt mee, misschien omdat ik clen/eph gewend ben nu.
          Slik er wel gelijk 400 mg caffeine bij in de ochtend.
          Hongergevoel is niet te bespeuren ondanks dat ik aan de IF zit.
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Als ik dit spul 's ochtends nam merkte ik het in het begin van de avond nog! Nooit weer >.<

Comment

Merk er niet heel veel van.
              Who's the Chef

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                Wat is jouw dosis geweest dan? Ik neem er nu 2 in de ochtend, vetverlies gaat opzich goed. Opgefoktheid valt mee, misschien omdat ik clen/eph gewend ben nu.
                Slik er wel gelijk 400 mg caffeine bij in de ochtend.
                Hongergevoel is niet te bespeuren ondanks dat ik aan de IF zit.
                Nam er twee 's ochtends. Had wel de editie die ik postte, wellicht zit daar ook verschil.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

hyperdrive is ook niet meer makkelijk te verkrijgen in nederland een goeie andere fatburner is Backdraft van applied nutriceuticals!! ongeveer zelfde prijs als hyperdrive alleen er zitten meer capsules in namelijk 110 capsules!!

Comment

Bump!
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Terralife View Post
                      hyperdrive is ook niet meer makkelijk te verkrijgen in nederland een goeie andere fatburner is Backdraft van applied nutriceuticals!! ongeveer zelfde prijs als hyperdrive alleen er zitten meer capsules in namelijk 110 capsules!!
                      Keer testertje van gehad. Deed gewoon niets. En gezien een fatburner processen opstart die ervoor zorgen dat je meer energie verbrandt (cq hogere lichaamstemperatuur, meer energie etc), twijfel ik ernstig aan dit product. Pak dan mitotropin.

sigpic

Comment

Alri

hmm ik ben er nu ook mee bezig, ik verneem er niks van ik neem er 2 s'ochtends en 2 Middags, Iemand tips ?

Comment

Originally posted by Terralife View Post
                          Bodyenfitshop verkoopt ze nog €39,90
                          Make it happen, shock everyone!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X