No-Xplode

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• No-Xplode

Naam product: No-Xplode.
    Smaak: Fruit punch.
    Dosis: 1 tot 3 scoops.
    Gemixt: Met water.
    Hoelang gebruikt: Nog steeds.
    Merkbare effect: Heel erg geconcentreert, energiek en je hebt vooral veel zin om te trainen.
    Bijwerkingen: Geen.
    Tevreden: Ja.
    Vergelijkbaar met: Xpand- Energize.
    Prijs kwaliteit: 44.90 de prijs is goed zolang je het met 1 scoop kan blijven doen. Als je meer moet gebruiken door gewenning, is het aan de prijzige kant maar zeker zijn geld waard.

Waar je wel mee moet oppassen met dit soort producten is dat je het voor 16.00 uur in moet nemen. Als je het laat in de avond inneemt heb je geheid een slapeloze nacht. Ik vind het een goed product. Je kan er lekker op trainen.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

No explode
    Smaak supplement.
    Fruit punch (erg lekker)
    Dosis.
    1 scoop per keer
    Gemixt met water / melk o.i.d.
    Gemixt met water
    Hoelang gebruikt.
    Zo'n 2 maanden
    Merkbare effecten.
    Goede pomp en focus. veel energie, prima middel als je avondje moest stappen
    Eventuele bijwerkingen.
    Late inname zorgt voor slapeloosheid
    Tevreden over het product?
    Ja
    Vergelijkbaar met.
    Neigd richting de RPM
    Prijs / Kwaliteit verhouding
    44,90 was het wel waard weet nog dat ik vol spanning dit had gekocht en niet kon wachten om het te gebruiken.
    Overige opmerkingen.

Comment

Hoelang gebruikt: Gebruik nu bijna 2 maanden no xplode, hierna las ik een pauze in van 4 weken om de gewenning kwijt te raken daarna begin ik er weer aan.

Merkbare effecten: Goed product, lekker geconcentreerd, veel energie, zin om te trainen, en meer haalbare reps/sets.

Dosis: neem elke trainingsdag om 6:45 2 scheppen in 30cl water in. Kan om +- 11 uur / half 12 wel gewoon goed mee in slaap komen.

Overige opmerkingen: No xplode AVPT is in mijn ogen STUKKEN beter als crack
      Last edited by Pinada; 05-09-2009, 17:25.

Comment

No-xplode

Heb zojuist potje No-xplode besteld en grote pot Lean gainer van IN.
        na wat advies bij Be Fit, zeide ze dt beide No-Xplode en Crack beide hard over de toonbank gaan.

Crack heb ik 2x geprobeerd, k ging harddd,,ma egt hardd.
        de verschijnselen wat ze erbij vermelde had ik allemaal, het is alleen niet te drinken

na veel reviews te lezen heb ik besloten No-Xplode eens te proberen vooral ook omdat er nu 25% meer in ziten iets goedkoper is tegenover Crack

hoop dat No-Xplode het snel zo hard knalt, en anders haal ik me over 2 maandjes een potje Crack

bobb
        I add value to visuality, not the amount of weight I train with..

Comment

Naam product: No-Xplode.
          Smaak: Fruit punch.
          Dosis: een tot drie maatschepjes.
          Gemixt: met water.
          Hoelang gebruikt: vijf trainingen
          Merkbare effect: koppijn tijdens het trainen.
          Bijwerkingen: zie boven.
          Tevreden: nee.
          Vergelijkbaar met: DRIVE denk ik.
          Prijs kwaliteit: slecht.
          Overig: voor het stappen was het soms wel lekker, smaak vond ik ook goed te doen. Alleen bij het trainen hielp het geen flikker.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Lekker voor af en toe us mee te trainen..

Heb het een tijdje weken achter mekaar gebruikt.
            Had me zo tegen gedronken op de smaak dat ik hem op het laatste niet meer naar binnen kreeg.

Nu alleen nog als ik un keer machtig will squatten.
            Ik had ook fruit punch. Ik heb wel gehoord dat de nieuwe smaak erg lekker moet zijn.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Van de laatste 2 weken dat ik No-Xplode gebruik heb ik regelmatig hoodfpijn.
              En tijdens de traing wat misselijk. Ook gebeurt het dat ik s'nacht wat misselijk ben. En mijn eetlust is niet goed na het gebruik van No-Xplode.

Ik heb dus wel last van bijwerkingen.
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Mijn pot 1e No-Xplode is binnen 4 weken denk ik al op. Cellmass heb ik nog meer dan de helft van over. Voorgaande maanden zat ik aan de Supercharge en daarvan had ik twee potten verbruikt. Ik vind beide producten echt geweldig, ik zal mijn bevindingen hier ook nog wel posten voor zover ik dat nog niet gedaan had. Ik heb verder geen last van slapeloosheid, dat had ik alleen na het nemen van een testerpack van Crack...

Ik twijfel nu heel erg of ik nog een maandje door moet moet/kan gaan met No-Xplode, ook vanwege Cellmass, of dat ik beter weer aan de Supercharge kan gaan. En is dat goed te combineren met Cellmass?

Comment

cellmass is toch dat mooie product waarvan het genoemde ingredient waarschijnlijk geeneens bestaat?

tja mbt no-producten. Ze werken bij mij wel in de zin van pomp ed, maar ik heb nooit het idee gehad dat ik er nou ook echt permanent een grotere jongen van werd.

Comment

Ik gebruik UNLEASH van XXL hij doet z'n werk ook goed, goede pomp, heb veel zin om te trainen, meer kracht.
                    NO-EXPLODE heb ik nog niet geprobeerd maar ga hem proberen!

Grtz

Igesi

Comment

Lichte bump, maar goed:

prima middel als je avondje moest stappen
                      Drink je daarbij ook alcohol of is dat ten sterkste verboden?

Comment

Originally posted by Silk View Post
                        Lichte bump, maar goed:

Drink je daarbij ook alcohol of is dat ten sterkste verboden?

gaat gwoon goed hoor
                        Mind is everything.

Comment

Drink je dat dan om opgepompte spieren te krijgen of om een lekker opgefokt gevoel te krijgen?

Comment

Originally posted by resike View Post
                            gaat gwoon goed hoor
                            Nice, dan ga ik dat volgende keer ook is proberen

Comment

Originally posted by Silk View Post
                              Nice, dan ga ik dat volgende keer ook is proberen
                              Over het algemeen wel.
                              Ma kijk wel uit vriend, we reageren niet overal het zelfde op
                              Last edited by resike; 10-11-2009, 20:59.
                              Mind is everything.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X