No-Xplode

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Silk View Post
    Lichte bump, maar goed:

Drink je daarbij ook alcohol of is dat ten sterkste verboden?
    bij alle supplementen kan je in principe alcohol drinken meen ik.. (a.a.s. uitgesloten) maar niet drinken is net zo fun en scheelt veel geld blunders en beter voor je dieet

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
      Drink je dat dan om opgepompte spieren te krijgen of om een lekker opgefokt gevoel te krijgen?
      Energie, geen slaap, probeer maar eens voor het stappen 2 caffeine pillen, als je er een beetje op reageert heb je de aankomende uren genoeg energie om in de rondte te springen
      Originally posted by Posseltje View Post
      maar niet drinken is net zo fun en scheelt veel geld blunders en beter voor je dieet
      Voordat ik met bb begon dronk ik ook aardig wat, sindsdien blijft het saldo op me rekening stijgen waar het eerst nooit boven de 100 euro kwam
      Groeten

Comment

No-explode werkt bij mij altijd goed. Het lijkt alleen wel of mijn lichaam eerst moet opladen. De eerste week merk ik vrij weinig van het supplement mar daarna werkt het echt goed! Ik heb ook geen last van hoofdpijn of andere bijweringen. Heel soms wordt ik wel een klein beetje duizelig tijdens de work-out maar dit komt volgens mij omdat ik mij die dag bv te druk heb gemaakt of net iets te veel heb ingenomen want in name varieert bij mij ook per keer.
        Ik ben nu superpomp 250 aan het proberen omdat het een soortgelijk product is.
        Gister heb ik er voor het eerst mee getraind en is goed bevallen. Beetje dezelfde effecten als met no-explode.

Comment

Met een pre workout is het toch altijd aankijken of je er goed op gaat. De ene gaat goed op No xplode een ander weer om een andere pre workout.
          René
          XXL Nutrition
          www.xxlnutrition.nl

Comment

help heb vragen over no explode cellmass

train al een jaar zonder ietsen wil nu no explode cellmass kopen maar weet niet precies hoe ik het moet gebruiken, iedereen zegt weer verschillende dingen.en wat doet het precies met je?en wat is het verschil tussen no explode & cellmass.
            alvarst bedankt.

Comment

Originally posted by prinsofegypte View Post
              train al een jaar zonder ietsen wil nu no explode cellmass kopen maar weet niet precies hoe ik het moet gebruiken, iedereen zegt weer verschillende dingen.en wat doet het precies met je?en wat is het verschil tussen no explode & cellmass.
              alvarst bedankt.
              Beter eerst even voorstellen in de desbetreffende sectie maat.

Cellmass is voor na de work-out en N.O explode is voor, voor de workout.
              Beide zijn creatines maar NO Explode geeft je ook nog die extra boost voor onder de training.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                Beter eerst even voorstellen in de desbetreffende sectie maat.

Cellmass is voor na de work-out en N.O explode is voor, voor de workout.
                Beide zijn creatines maar NO Explode geeft je ook nog die extra boost voor onder de training.
                Jup klopt helemaal.

Voor de gein zal ik er ook maar even iets over zeggen;

Ik gebruik nu zelf sinds bijna een maandje het complete pakket van BSN. (Nitrix + NO-Xplode + Cell Mass). En zo zit het bij mij in zen werk:

3 x 3 tabletten Dus 9 per dag Nitrix per dag (zo goed mogelijk verspreid)
                6/8 uur voor de training een schepje Cellmass in je favoriete drankje. (Bij mij is dat gewoon water, neemt het snelst op)

45 min voor de training, anderhalve schep NO-Xplode in water.
                15 min voor training een fruitsapje met veel suiker om het effect te maximaliseren.

Direct na de training een schep Cellmass.

Zoals je ziet ben je dus best druk bezig, maar net als alles; het went wel.

Je moet alle producten voor het maximale effect op een lege maag innemen (2 uur na het eten) en na inname mag je pas 30/45 min erna weer eten.

Dit is al redelijk vervelend. Verder is het ook nog SUPER vervelend dat je niet direct na het trainen een shakeje kan nemen, omdat je dan al die Cellmass hebt ingenomen. Nu pak ik dus een uurtje voor het trainen een weight gainertje met amino's erin.

Misschien als iemand dit ooit leest, dat ie er iets aan heeft

Ow ja.... het werkt opzich wel redelijk. Heb een goede pump gekregen door die spulletjes. Maar de volgende keer bespaar ik liever men geld en doe ik het met alleen No-Xplode
                1.78M / 79KG - BP: 120 DL: 150 Squat: 115

Comment

Van Bsn is alleen No-xplode en cellmass waar voor je geld.
                  Al is BSN nog vrij prijzig, deze 2 producten zijn goed.

Comment

Originally posted by prinsofegypte View Post
                    alvarst bedankt.
                    Noxplode is een pre workout booster, cellmass is een creatine product.
                    Volgens de pot: noxplode half uur voor training
                    Cellmas: direct na training en 6-8 uur na eerste inname
                    Groeten

Comment

Oftewel :
                      No-xplode = energy om te gaan trainen.
                      Cellmass = Beter spierherstel NA het trainen

No-xplode wel uur/anderhalf na het avond eten pakken.

Comment

No-Explode slecht ervaring na 5 lepels voel ik nog altijd niks !

Comment

Originally posted by F4SH-PROVOK4-LOV4 View Post
                          No-Explode slecht ervaring na 5 lepels voel ik nog altijd niks !
                          ik ga als een gek met N.O Xplode nt
                          mijn oefeningen zijn ong. met 15-20% toegenomen met kracht en het blijft nog stijgen, nog geen plateau gehad
                          Make it happen, shock everyone!

Comment

Ga ook als een gek op 1 zakje no xplode nt(H)

Comment

Ik krijg door No Explode puisten, dus snel ermee gekapt!

Comment

Vandaag voor het eerst no explode nt gebruikt. Nadat ik veel recenties had gelezen over de pomp en rush die je er van kreeg, besloot ik het te gebruiken. Half uur voor training 1 stick pack genomen, en de smaak was wel oke. Half uur daarna begon ik al een beetje een tintelig gevoel te krijgen en werd een beetje licht in me hoofd. Bij de eerste oefening merkte ik al dat ik veel meer kon dan vroeger je krijgt er echt!! een pomp en rush door. Het enige negatieve was dat ik halverwege de training opeens heel licht in me hoofd voelde en helemaal geen fijn gevoel (beetje duizelig)denk, dat het komt omdat ik 1 stick pack had genomen. Volgende keer dus een halve en er een beetje aan wennen... Maar overal top product.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X