No-Xplode

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik heb al een tijdje terug de nieuwe No Xplode NT besteld, omdat ik vroeger wel redelijk tevreden was over de oude No Xplode. Ik heb No Xplode NT in die periode afgewisseld met Supercharge om gewenning te voorkomen (train 5x per week). Het fijne van No Xplode NT vond ik de enorme explosiviteit. Vooral bij been trainingen ging het echt goed. Qua pomp merkte ik niet zo gek veel eerlijk gezegd. Ik nam in het begin 1 stick, maar na een paar trainingen ging ik over naar 1,5-2 sticks met 550ml water, 30min voor de training op lege maag. Waarom 2 sticks? Op de doos staat iets aangegeven dat je een 2e stick na een uur kan nemen, maar wat het nut daarvan is is voor mij een raadsel. Bij de oude versie nam ik ook al een iets hogere dosering, merkte geen opmerkelijke bijwerkingen, alleen je slaapt wel minder en soms liep ik een beetje opgefokt door de gym. Ik heb nog 5 sticks over, 3 bewaar voor later ooit nog een keer en 2 geef ik aan een trainingsmaat om te proberen. Dus globaal gezien wel een fijne preworkout, maar heeft zeker niet mijn voorkeur.

1) Nox Pump
    2) Supercharge
    3) Crack
    4) No Xplode NT
    5) Unleash

Comment

Smaak supplement.
      Grape.

Dosis
      2 scoops per keer, alleen op trainingsdagen.

Gemixt met water / melk o.i.d.
      Gemixt met water, niet te veel! Met een rietje opdrinken.

Hoelang gebruikt.
      Heul lang!
      Nog bezig.

Merkbare effecten.
      Beste pomp en focus evah.
      Kleine krachttoename.

Eventuele bijwerkingen.
      Tijdens de training NO Xplode-boeren.
      Verders niet.

Tevreden over het product?
      Ja zeg!

Vergelijkbaar met.
      Geen flauw idee.

Prijs / Kwaliteit verhouding
      42 eurie zekers waard.
      Gewoon omdat het lekker traint, leuke afwisseling is.
      Oh en het een egoboost geeft bij een borst&schouder training.

Overige opmerkingen.
      GeneralIx is ghey.
      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Ik lees dat sommigen hier No Explode AVPT gebruiken en anderen No Explode NT. Kan iemand mij het verschil van deze twee producten vertellen of is het alleen de verpakking die verschilt (een pot vs. zakjes)?

Comment

Originally posted by Polly81 View Post
          Ik lees dat sommigen hier No Explode AVPT gebruiken en anderen No Explode NT. Kan iemand mij het verschil van deze twee producten vertellen of is het alleen de verpakking die verschilt (een pot vs. zakjes)?
          De formule is anders uiteraard maar heb geen verstand van die formules enzo :P
          De meesten knallen beter op NT ikzelf op avpt... al knalt NT goed zat door hoor

Comment

mij is verteld dat NT hoger geconcentreerd is en je meer energie geeft vandaar ook de vaste dosage is een zakje.
            ik heb beide geprobeerd. merkte geen verschil hierin behalve in mijn portemonnee, NT is wat duurder en gaat minder lang mee.
            heb nu ook een pot NVPT weer.

Persoonlijk vind ik NO shotgun ook erg fijn om op te trainen, de smaak exotic fruit is goed te doen.
            DL 5x100, SQ 10x80, BP 1x100 181 cm 74 kg

Comment

Vandaag voor het eerst een heel zakje No Explode NT geprobeerd ipv een halve. Eerst dus rustig aan begonnen met halve zakjes maar daar merkte ik nog niet zoveel van. Op een heel zakje ging het echt goed: ik had veel meer explosiviteit dan normaal en ook m'n uithoudingsvermogen was een stuk groter geworden. Ging echt heerlijk en heb nog 28 zakjes te gaan, toppie!

Comment

Ik zie dat de meningen verschillend zijn over dit product.

Ik heb een vraag aan jullie. Hoe zien jullie No-xplode als toevoegend supplement.

Eigelijk wil ik als basis gewone creatine nemen (trouwens doet het erg goed bij mij) maar ik wil op sommige dagen ze 2 a 3 x per week no-xplode gaan nemen.

Dit wil zeggen dat ik gewone crea gebruik en dat neem ik dan altijd
                's morgens vroeg na het opstaan of een uurtje voor het trainen.

Ik ben van plan de dagen dat ik no-xplode wil nemen 'smorgens gewone mono-crea te nemen en dan 45 min voor het trainen no-xplode te nemen en de overige dagen neem ink dan mono-crea een uurtje voor het trainen.

laat even weten wat jullie hiervan vinden.

alvast bedankt!!
                als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Ik combineer ze zelf ook , werkt goed.
                  Mind is everything.

Comment

Ik zou no-xplode 15 minuten voor je workout innemen.
                    Hakt hij er lekker in tijdens je workout.
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by resike View Post
                      Ik combineer ze zelf ook , werkt goed.
                      oke, ik heb ze besteld! hopelijk werkt het goed
                      als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

No explode
                        Smaak supplement.
                        Fruit punch (heb Orange en Blue Raspberry ook al geproeft maar vond deze smaken persoonlijk niet zo lekker)
                        Dosis.
                        2 scoops per keer
                        Gemixt met water / melk o.i.d.
                        Gemixt met 500 ml water
                        Hoelang gebruikt.
                        Ongeveer 4 maanden met 1 maand stop periode.
                        Merkbare effecten.
                        Meer energie en een goede pomp.
                        Eventuele bijwerkingen.
                        Slapeloosheid bij avondtrainingen, mits je het 4 uur voor het slapen pas inneemt.
                        Tevreden over het product?
                        Ja
                        Vergelijkbaar met.
                        Crack of een doos Red Bull met creatine.
                        Prijs / Kwaliteit verhouding
                        44,90, persoonlijk vond ik het wel waard. Ik merk dat ik meer energie heb met de trainingen en net die extra set eruit kan persen. Vooral omdat ik hele dagen op kantoor zit en je daar nogal duf van wordt is dit een fijne kickstart voor je training.
                        Overige opmerkingen.
                        Ik combineer het zelf met Cellmass en ik vind het hele fijne combinatie. Nadeel vind ik dat het allebei op nuchtere maag moet, vervelend als je na het werk gaat eten en een uur later wil gaan trainen. Heb me trainingen een half uur vooruit moeten schuiven omdat ik anders met de inname van NO-Explode en het avondeten niet uitkwam.
                        “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X