ik heb al een tijdje terug de nieuwe No Xplode NT besteld, omdat ik vroeger wel redelijk tevreden was over de oude No Xplode. Ik heb No Xplode NT in die periode afgewisseld met Supercharge om gewenning te voorkomen (train 5x per week). Het fijne van No Xplode NT vond ik de enorme explosiviteit. Vooral bij been trainingen ging het echt goed. Qua pomp merkte ik niet zo gek veel eerlijk gezegd. Ik nam in het begin 1 stick, maar na een paar trainingen ging ik over naar 1,5-2 sticks met 550ml water, 30min voor de training op lege maag. Waarom 2 sticks? Op de doos staat iets aangegeven dat je een 2e stick na een uur kan nemen, maar wat het nut daarvan is is voor mij een raadsel. Bij de oude versie nam ik ook al een iets hogere dosering, merkte geen opmerkelijke bijwerkingen, alleen je slaapt wel minder en soms liep ik een beetje opgefokt door de gym. Ik heb nog 5 sticks over, 3 bewaar voor later ooit nog een keer en 2 geef ik aan een trainingsmaat om te proberen. Dus globaal gezien wel een fijne preworkout, maar heeft zeker niet mijn voorkeur.
1) Nox Pump
2) Supercharge
3) Crack
4) No Xplode NT
5) Unleash
1) Nox Pump
2) Supercharge
3) Crack
4) No Xplode NT
5) Unleash
Comment