Scitec Nutrition 100% pure creatine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Scitec Nutrition 100% pure creatine

Hallo allemaal,

Ik ga nu met 100% pure creatine monohydrate beginnen.
    Ik ga dus twee theelepels creatine in ranja doen (1x smorgens(lege maag) en 1 x na trainen). Is het nou beter om te schudden wanneer ik creatine er in gooi? Dit is alleen de eerste week en de tweede week ga ik maar 1 theelepel gebruiken. En is het ook beter om een paar dextro energys te nemen na het drinken van creatine?

En hebben mensen ervaring met Scitec Nutrition 100% pure creatine?

Groetjes,

Salih

Als je zin hebt om te schudden moet je dat vooral doen, het heeft alleen geen zin want het lost toch niet op.
    Dexto nemen nadat je creatine hebt genomen....waarom zou dat beter moeten zijn?
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
      Als je zin hebt om te schudden moet je dat vooral doen, het heeft alleen geen zin want het lost toch niet op.
      Dexto nemen nadat je creatine hebt genomen....waarom zou dat beter moeten zijn?

Creatine word beter in je lichaam gezet met suiker en in dextro zit veel suiker in.

Comment

Als je het toch al weet waarom vraag je het dan?

De wetenschappers Green et al hebben ontdekt dat je het beste creatine opgelost in een glas water kunt innemen gevolgd -na 30 minuten- door een suikerhoudende drank zoals druivensap, siroop etc. De opname van creatine in het spierweefsel is namelijk afhankelijk van het anabole hormoon insuline. Na 30 minuten is de creatine opgenomen in het bloed en is er insuline nodig om de creatine in de spieren te transporteren. Insuline wordt het snelst verhoogd door het innemen van simpele suikers in bijvoorbeeld druivensap (dus niet de complexe koolhydraten in pasta"s, aardappelen en brood). Een andere studie van de zelfde wetenschapper toonde aan dat als suikers (glucose en enkelvoudige suikers opgelost in water) tegelijk met de creatine genomen worden er ook een betere opname is van creatine door het lichaam.
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X