Crack Revolutions

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja dat weet ik, maar ik heb nogal redelijk snel 'last' van spierpijn, ik weet dat dat niet erg is, maar heb ik altijd al gehad, zowel vroeg met voetbal, als nu met lopen, of met fitness.. Terwijl ik eigenlijk helemaal niet zwaar train, ik heb al van een serie van 10, een serie van 8 gemaakt enz, maar heb toch redelijk 'snel' spierpijn..

Comment

Krijg je genoeg eiwitten binnen? Je moet je spieren wel flink wat bouwstof geven als je ermee getraind hebt.. mijn ervaring is dat genoeg eiwitten in je voeding je spierpijn vermindert maar helemaal weg gaat ie vrijwel niet... spierpijn is best lekker toch... vind ik wel meestal, heerlijk!

Comment

Bij deze wil ik nog een Crack-fan melden. Heb het spul geprobeerd tijdens de training van vanochtend en ben er zeer tevreden over.. hiervoor M-stak gehad en daar merkte ik wel wat van maar met crack knal ik als een beest.. hoop dat de werking blijft... (heb overigens 1 scoop gebruikt..)

Even om het mede te delen

Comment

Originally posted by Wes-91 View Post
          hoop dat de werking blijft...

Dat hoopte ik ook maar vandaag is mijn Noxplode avpt en m'n cellmass weer binnen.. na veel tests met pre's blijft xplode avpt voor mij het beste

Comment

zo nou wij hadden eindelijk onze crack binnen
            veel over gelezen dus toch maar proberen
            wij sporten nu al 3 jaar en zijn echt wel wat gewend
            maar crack is net of je aan de pillen zit man
            ik sta vet te trippen en voel me ver raar
            en meer kracht echt niet
            bij mij werkt het niet teminste niet zo als gezegt wordt
            kan het beter naar een feestje neemen :P en me maatjuh die ging over zijn nek die werd er echt niet goed van gr mike
            shake it baby !!!!!!!!

Comment

Originally posted by boellie3000 View Post
              zo nou wij hadden eindelijk onze crack binnen
              veel over gelezen dus toch maar proberen
              wij sporten nu al 3 jaar en zijn echt wel wat gewend
              maar crack is net of je aan de pillen zit man
              ik sta vet te trippen en voel me ver raar
              en meer kracht echt niet
              bij mij werkt het niet teminste niet zo als gezegt wordt
              kan het beter naar een feestje neemen :P en me maatjuh die ging over zijn nek die werd er echt niet goed van gr mike
              De oude crack was nog heftiger , zou als ik jou was de nieuwe no-xplode nt dan ook maar vergeten.
              Mind is everything.

Comment

Heb onlangs crack gebruikt en heb vandaag voor de eerste keer no-explode nt gebruikt... crack maakte me eerder lichthoofdig en zag ik soms sterretjes... bij no-explode nt de zakjes voel ik me eerder nerveuzer en word men lichaam superwarm en is de pump veel beter als bij crack! Heb wel liever de smaak van crack dan no-explode nt fruit punch... maar ach dat is neus toeknijpen en binnekappen ! Ook bij de crack heb je 3 scoops nodig en 30cl water nodig om het op te lossen tegenover no-explode 1 zakje, 10 cl nodig hebt! en daarna nog wel glaasje om door te spoelen, maar dat deed ik met crack ook!
                Dus als je het mij vraag NO-EXPLODE NT 2 thumbs up !!!

Comment

Crack kun je gewoon lager doseren dan drie scoops hoor. Drie is het maximum geloof ik...
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ja maar met minder voel je echt nauwelijk iets van... dus ben je wel min of meer verplicht voor 3 scoops te nemen (ik toch)

Comment

Originally posted by pyro70 View Post
                      ja maar met minder voel je echt nauwelijk iets van... dus ben je wel min of meer verplicht voor 3 scoops te nemen (ik toch)
                      Dit is pp verschillend , de werking van 3 scoops voor jou werkt misschien het zelfde als ik er 1 neem.
                      Mind is everything.

Comment

i know, dermee dat ik tss haakjes erbij zei 'ik toch'

Comment

Werkt wel goed als je goed bent uitgerust en op een lege maag inneemt. anders werkt het nog niet.
                          wel veel te duur. krijgt een best groot potje dan denk mmwwa prijs klopt ongeveer wel, maar dan maak je hem open zit hij maar voor 1/4 gevuld denk je dit is wel erg duur voor zon schijt bietje. gebruik het nou ongeveer 1 x per week anders is hij naar twee weken op. beter no explode kopen zou ik zeggen.

ow en na tien min na inname begint alles te jeuken bij mij vooral in men gezicht. lijk net zon verslaagde die doen dat ook altijd in hun gezicht vrijven
                          Last edited by beunhaas; 13-03-2010, 17:31.

Comment

no xplode werkt harder voor mij dan crack, zit momenteel aan de crack maar ik merk dat ik wel steeds meer schepjes moet nemen en er zitten al zo weinig in de pot ( momenteel zit ik al op de max van 3 scheppen ) en bij no xplode ging veel harder, maar zal wel persoonlijk liggen.

Comment

hee gasten,
                              ik gebruik nu ook al een tijdje crack, ik vindt het egt niet normaal gruwelijk, ik knal ervan als een malle!!
                              heb ook NO explode gebruikt maar dat haalt het niet bij crack!
                              ik doe 2 scheppen altijd, maar ik vraag me af of wel iedereen het goed doet!
                              je moet 2 scheppen in een beker doen, dan water erbij ( ik doe meestal 300ml) dan 5 min laten oplossen, dan even zacht roeren en drinken maar! 3 kwartier later ga je als de tering :P

gr

Comment

Reageer hier voor geen meter op
                                Imma Never Back Down !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X