Crack Revolutions

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Crack Revolutions

Ik moet dit echt even met jullie delen mensen!

Kreeg vanochtend mijn pakketje binnen met liquid amino van dymatize en powerstraps die ik besteld had. In het doosje zat ook een samplezakje van het pre-workout supplement CRACK.

Ben altijd wel benieuwd geweest naar de werking van CRACK aangezien ik toch wel vrij sceptisch ben geworden mbt pre-workout supplementen. Ik heb in het verleden NO-Explode en Supercharge gehad, maaaaaar sodeju!!!!!!! Heb vandaag dus dat sample zakje van die CRACk gebruikt en ik heb serieus nog noooooit van mijn leven zooo ontzettend hard getraind. Dit product doet precies wat het zegt.....zit ook niet tussen mijn oren dat weet ik zeker. Vandaag heb ik benen getraind en ik bleef maar gewichten toevoegen. Mijn trainingspartner dacht dat ik aan de anabolen zat ofzo hahahaah.

En het gekke is dus dat ik niet eens het hele proefzakje heb gebruikt (2 scoops maar)

Volgens mij is CRACK de koning onder de pre-work out supps!

Wie van jullie zit aan de CRACK en is het met mij eens!

Hollereer!!!
    Anything worth having, is worth working hard for!

Volgens mij ben je nog steeds high van de Crack

Is per persoon verschillend. bij jouw werkt het goed en er zijn hier mensen die er niks van voelen.
    Ik ken het niet....ik zit aan de No-Xplode.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Crack

Hallo,
      denk eerder dat dit voor iedere persoon anders is(gelukkig ook maar) mijn ervaring met Crack is eerder negativ voor mij geef het maar 1 product en dat is No-Explode deze doet alles wat er wordt gezegt goede pomp en en juist de combi met Cell-Mass geeft het ultra onder de supplements mijn mening is dat Crack probeert No-Explode te copieëren en dat lukt niemand. BSN is een van de weinige zo niet de enigste die ieder jaar het oude product weer verbetert inplaats met iets nieuws te komen(wat eigenlijk nog het makkelijkste is).

Originally posted by shuriv View Post
      Ik moet dit echt even met jullie delen mensen!

Kreeg vanochtend mijn pakketje binnen met liquid amino van dymatize en powerstraps die ik besteld had. In het doosje zat ook een samplezakje van het pre-workout supplement CRACK.

Ben altijd wel benieuwd geweest naar de werking van CRACK aangezien ik toch wel vrij sceptisch ben geworden mbt pre-workout supplementen. Ik heb in het verleden NO-Explode en Supercharge gehad, maaaaaar sodeju!!!!!!! Heb vandaag dus dat sample zakje van die CRACk gebruikt en ik heb serieus nog noooooit van mijn leven zooo ontzettend hard getraind. Dit product doet precies wat het zegt.....zit ook niet tussen mijn oren dat weet ik zeker. Vandaag heb ik benen getraind en ik bleef maar gewichten toevoegen. Mijn trainingspartner dacht dat ik aan de anabolen zat ofzo hahahaah.

En het gekke is dus dat ik niet eens het hele proefzakje heb gebruikt (2 scoops maar)

Volgens mij is CRACK de koning onder de pre-work out supps!

Wie van jullie zit aan de CRACK en is het met mij eens!

Hollereer!!!

Comment

Hey shuriv,

Ik heb crack de afgelopen maand gebruikt maar het is echt SUPERRRR!
        Het liefst wil je gewoon de hele dag door gaan en je blijft kracht hebben.
        Het is echt een super uitvinding alleen 1 nadeel, een kwartier nadat je crack met 3 scheppen heb genomen moest ik standaard naar de plee.
        Het is alleen jmmr dat je ongeveer 50 euro betaal voor 600 gr, je krijg een grote pot maar hij zit nog niet eens tot de helft vol.

Comment

Van crack moet je ook maar 1 schep nemen en niet 3 scheppen sjonnie.

Comment

srry sjonnie maar van 1 schep merk ik niet veel we gaan wel voor hardcore natuurlijk

Comment

Oh ja want Crack = hawdkaw...

Ga weg met je pauperpoedertje, trainalholic.
              Drink je koffie?
              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

geloof me nou als jij 3 scheppe crack neem dat je veel langer energie en kracht hou dan zonder.

En met offie drinken ben ik al een tijdje gestopt

Comment

Net wat Ashley zegt, al zou ik n pond opvreten doet het bij mij nog niets.. Misselijk misschien, en niet alles werkt bij iedereen hetzelfde.. Als dat waar was, had je maar 1 soort voor iedereen.

Comment

Je betaalt dus 50 euro voor een paar trainingen. Met je drie scheppen. Kan je beter 10 energie drankjes nemen. Ben je goedkoper uit. Als je van 1 schep niks voelt kan je beter wat anders nemen. Dit is gewoon zonde van je geld.

Waarom ben je gestopt met koffie drinken? Is dat slecht voor je?

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                      Je betaalt dus 50 euro voor een paar trainingen. Met je drie scheppen. Kan je beter 10 energie drankjes nemen. Ben je goedkoper uit. Als je van 1 schep niks voelt kan je beter wat anders nemen. Dit is gewoon zonde van je geld.

Waarom ben je gestopt met koffie drinken? Is dat slecht voor je?
                      Hele goeie van je Nex.... Buitenom het feit, vind je lichaam het fijn? Als je zo doet met alle producten (gewoon alles 3x de max hoeveelheid), zal het zeker goed komen hehehe....

Comment

Had dat zakje van crack ook bij me bestelling er bij gehad.
                        Maar ik voelde me wel wat geconcentreerder, maar meer energie of wat ze beloofde voelde ik helemaal niks van... Wel jammer.
                        Moet er bij wel zeggen dat ik een fanatieke koffie drinker ben (levensbehoefte nr 1 hehe) maybe dat dat een rol kan spelen.

Comment

Crack, ja dat heb ik ook een keer geprobeerd.
                          Ik heb eerst een sample gebruikt en dacht dat ik opsteeg, daarna een pot gehaald maar toen werd het effect natuurlijk al een stuk minder.
                          was wel lekker om het product te gebruiken maar voor mij hoeft het niet zo extreem te zijn. Ik neem liever een pot no-explode met cell mass waar ik veel meer resultaten mee boek!
                          Van crack voel je je bijna TE relaxt om te gaan trainen haha
                          En tja, ik vind het toch een beste prijs voor zo'n klein potje..

Comment

Originally posted by trainalholic View Post
                            geloof me nou als jij 3 scheppe crack neem dat je veel langer energie en kracht hou dan zonder.

En met offie drinken ben ik al een tijdje gestopt
                            Ik geloof je onvoorwaardelijk, ook ik zou er hard op gaan.
                            Vast en zeker.

Maar wat heeft dat te maken met mijn stelling?
                            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Gobmeister View Post
                              Crack, ja dat heb ik ook een keer geprobeerd.
                              Ik heb eerst een sample gebruikt en dacht dat ik opsteeg, daarna een pot gehaald maar toen werd het effect natuurlijk al een stuk minder.
                              was wel lekker om het product te gebruiken maar voor mij hoeft het niet zo extreem te zijn. Ik neem liever een pot no-explode met cell mass waar ik veel meer resultaten mee boek!
                              Van crack voel je je bijna TE relaxt om te gaan trainen haha
                              En tja, ik vind het toch een beste prijs voor zo'n klein potje..
                              Idd met crack ga je wel als een mother...
                              Goed product na een lange dag hard werken, vervolgens ijzer wilt gaan gooien
                              Mind is everything.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X