zoektocht naar een goed pre workout supp

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• zoektocht naar een goed pre workout supp

nou mensen ik ben de killer kwa pre workout sups geloof ik.
    NO xplode
    crack
    x-pand energize
    nox pump

ik heb het allemaal al geprobeert en deze shit werkt gewoon niet op mij ..
    van crack heb ik zelfs geexperimenteerd om inplaats van het maximaal van 3 maatscheppen te overschrijden naar 6 maatscheppen .

de enige die de 1ste 2 keer iets met me deed was NO xplode maar ook na de 2 keer was het einde feest en deed het helemaal niets meer met me .

De dude in de supp winkel zei vanne " je drinkt te veel koffie"
    maaaaaar ik drink nooooit koffie ..
    Toen vertelde ik em over men experiment van 6 maatscheppen en toen viel zen mond ffetjes open haha ..

mja nu heb ik dus nog steeds het probleem dat ik geen goeie pre workout supp heb en niet dat ik het persee nodig heb maar om af en toe eens te gebruiken op dagen dat je je minder energiek voelt om te traine is het wel lekker .. gewoon weg KNALLE !! ( maja het knalle blijft beetje op sich wachte)

dus hierbij een oproep aan mensen die een verdomt goeie pre workout supp aan mij kunnen aanbevelen .

Ik ben benieuwt

bvd
    Shut the Fuck up and TRAIN !!!

Caffeine pillen proberen.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Uurtje voor het trainen 400 mg en 5 minuten voor nog eens 200 mg.
      Gaan met de banaan.
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

labrada super charge
        bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

ja labrada daar was ik ook al aan het denken maja ben der bang voor dat ik weer een hoop geld voor niets over de toonbank gooi

Comment

Probeer een sample van iemand te regelen, of vergelijk de ingredienten van de producten die je hebt geprobeerd, en probeer af te leiden waar je soort van immuun voor bent.

Zoek dan een supp waar dat niet in zit, maar een ander ingredient.
            Groeten

Comment

Ik vraag me af...wat verwacht jij dat een PWO moet doen? Verwacht je trillingen ofzo? Ik merk ook bijna geen reet. Eigenlijk merk ik alleen dat het werkt als ik loom ben en dan een opkikker nodig heb. Andere keer dat ik merk dat het wat toevoegde was toen ik een tijdje stopte en toen pas merkte dat ik iets minder uithoudingsvermogen en focus en drive had.

Dus... Wat verwacht jij dat het zou doen? En neem een tijdje helemaal niks en kijk of je een verschil merkt zodat je weet wat de PWOs voor jouw deed.

Comment

ik merk tijdens de trainen wel een goed gevoel.
                ook dat je naar de sportschool moet.
                waar ik dit gevoel het ergst had was rpm.
                en dan vooral nog eens erger met drive erbij
                bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Vraag aan mikie eens een paar caps RPM.
                  Hij heeft een flinke pot staan.
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

NO beta krijg ik een enorme energie van en van carno cre krijg ik ook een enorme energie van

van bijde begind mijn huid rood te worden mijn hele gezicht word er rood van serieus

en heb dan echt zin om te knallen op de sportschool je voeld dat het werkt met bijde produkten

meer kracht meer energie, 1 x was ik zo moe had ff een middag dutje gedaan van twee uurtjes

dus was het kwart voor 6 zwaar naar de klote en verrot

ik nam toen de carno cre en je raad het al binnen 5 min stond ik recht op

had zin om te trainen of om wat te doen zoveel energie had ik

hoop dat je hier wat aan hebt of NO beta al uit is weet ik niet

want ik heb daar samples van
                    Pain is temporary...pride is forever...

Comment

No Shotgun V.3 schijnt ook heel goed te werken...
                      Groeten

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                        Ik vraag me af...wat verwacht jij dat een PWO moet doen? Verwacht je trillingen ofzo? Ik merk ook bijna geen reet. Eigenlijk merk ik alleen dat het werkt als ik loom ben en dan een opkikker nodig heb. Andere keer dat ik merk dat het wat toevoegde was toen ik een tijdje stopte en toen pas merkte dat ik iets minder uithoudingsvermogen en focus en drive had.

Dus... Wat verwacht jij dat het zou doen? En neem een tijdje helemaal niks en kijk of je een verschil merkt zodat je weet wat de PWOs voor jouw deed.
                        wat ik verwacht ?

ffetjes die extra drive om toch te gaan en volluit te gaan ..
                        die extra focus

en nee niet dat trillerige en nerveuze gebeure , dat had ik de aller eerste keer toen ik no xplode pakte .
                        ik vind zelfs dat dat averrechts werkt ( dat nerveuze enzo )

Comment

Originally posted by Sjimmie View Post
                          wat ik verwacht ?

ffetjes die extra drive om toch te gaan en volluit te gaan ..
                          die extra focus

en nee niet dat trillerige en nerveuze gebeure , dat had ik de aller eerste keer toen ik no xplode pakte .
                          ik vind zelfs dat dat averrechts werkt ( dat nerveuze enzo )
                          Die extra drive om voluit te gaan moet je zelf kunnen leveren. Dat krijg ik niet van een booster. Die extra focus en alertheid merk je ook in redelijk lichte mate. Je bent wat meer gedreven om aan de slag te gaan.

Als je dat voelt dan is het toch goed ?

Comment

ja met die drive om vol uit te gaan bedoel ik op dagen dat je het eigelijk niet zo ziet zitten maar daar zal jij wel nooit last hebben he

iedereen die ik ken heeft dat wel eens maar natuurlijk was ook stom van me om te denken dat jij dat misschien ook hebt :P

verder ja die focus en alertheid inderdaad , maar ook die krijg ik niet meer extra dus vandaar

Comment

er is een verschil tussen gebrek aan drive om voluit te gaan tijdens de work-out
                              en te duf zijn om uberhaupt te beginnen waar supercharge bij helpt om te overkomen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X