Mega Grow (nieuwste versie)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mega Grow (nieuwste versie)

- Naam product: Mega Grow van XXL Nutrition
    - Website: XXL no nonsense nutrition
    - Smaak Supplement: Orange en Kers. Heb zelf de orange genomen en smaakt erg goed.
    - Dosis: Eerste 5 dagen zijn de oplaadfase. 2 doseringen van 50 gram per dag. Eerste dosis direct na het opstaan en de tweede dosis direct na de training. Na de oplaadfase 1 dosering van 50 gram per dag. Op trainingsdagen direct na het trainen, op niet trainingsdagen direct na het opstaan.
    - Gemixt met: Water
    - Hoe lang gebruikt?: Kuur afgemaakt (35dagen dus).
    - Waarom gebruikt?: Meer kracht, massa en sneller herstel.
    - Merkbare effecten: Ja, met name de krachttoename. Ben met de meeste oefeningen toch wel ongeveer 15% in gewicht erop vooruit gegaan. Tweede week had ik ook minder last van spierpijn en ook tijdens het trainen minder snel last van verzuring. Tevens ben ik 3kg bijgekomen (grotendeels spier, maar ook wat vet en vocht).
    - Eventuele bijwerkingen: nee
    - Tevreden?: Ja. Product doet wat het zegt en dat heb ik in het verleden niet altijd mogen ervaren bij sommige producten (get pumped van MDY merkte ik bijvoorbeeld niks van).
    - Vergelijkbaar met: ? Geen idee. Heb nog niet heel veel sups gebruikt, maar er zijn natuurlijk heel veel post-workout sups te verkrijgen die hetzelfde beloven.
    - Prijs / Kwaliteit verhouding: €39,50 euro voor 2kg. Vind het een nette prijs. Smaak is lekker, product doet wat ze zeggen dus voor een "kuur" van 5 weken vind ik het niet te duur.
    - Zou je het nogmaals gebruiken?: Zeker weten.
    - Overige opmerkingen: Product krijgt van mij een 8+.

Mijn 1e pot is bijna op.

Spul doet inderdaad wat het zegt, smaak is ook wel lekker, vind het alleen een beetje jammer dat het niet echt lekker mengt, maar dat is geen onoverkoombaar probleem.

Heb wat kracht toename gemerkt, maar eerlijk gezegd niet heel noemenswaardig.

Comment

Originally posted by Breakmore View Post
      Mijn 1e pot is bijna op.

Spul doet inderdaad wat het zegt, smaak is ook wel lekker, vind het alleen een beetje jammer dat het niet echt lekker mengt, maar dat is geen onoverkoombaar probleem.

Heb wat kracht toename gemerkt, maar eerlijk gezegd niet heel noemenswaardig.
      Troost je, met het idee dat: hij abuis is...Hij heeft 15% krachtgain van n suplement? Je bovenbuurman zal wel net in zn spurt zitten...Dit belooft het? . Mega Grow zorgt voor meer spierkracht, explosiviteit en uithoudingsvermogen. Je kan langer en zwaarder trainen zodat je snel in kracht en spiervolume kan toenemen. Een toename van enkele kilo's aan spiermassa en een krachttoename van 25% in 35 dagen is niet uitzonderlijk.... Mag ik zeggen dat het niet doet wat het zegt dan? Het is net als met anderen VERKOOP GELUL.. Werkt het wel zo? Vertel het mij eerlijk, ik wil best 25% meer benchen en squaten hoor...

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
        Troost je, met het idee dat: hij abuis is...Hij heeft 15% krachtgain van n suplement? Je bovenbuurman zal wel net in zn spurt zitten...Dit belooft het? . Mega Grow zorgt voor meer spierkracht, explosiviteit en uithoudingsvermogen. Je kan langer en zwaarder trainen zodat je snel in kracht en spiervolume kan toenemen. Een toename van enkele kilo's aan spiermassa en een krachttoename van 25% in 35 dagen is niet uitzonderlijk.... Mag ik zeggen dat het niet doet wat het zegt dan? Het is net als met anderen VERKOOP GELUL.. Werkt het wel zo? Vertel het mij eerlijk, ik wil best 25% meer benchen en squaten hoor...
        Ik heb er best wat meer spiermassa bij gekregen, alhoewel ik hoop dat dit niet geheel toe te wijden is aan de vocht retentie die bij de creatine optreed.

Ik ben met sommige oefeningen wat omhoog gegaan, misschien wat meer dan wat ik zou hebben als ik het niet gebruikt had, maar dat kan ik ik dus niet met zekerheid zeggen.

Wat ik wel heb is als mijn spieren echt nog wel 2 dagen opgepompt zijn na een zware oefening, en dat had ik eerst niet.

Maar van wat ik uit jou bericht begrijp is dat je er dus niet in gelooft?

Mvg
        Last edited by Breakmore; 08-12-2009, 14:09.

Comment

zozo een pomp van 2 dagen, dat is wel apart
          Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
            zozo een pomp van 2 dagen, dat is wel apart
            Dat spul wil ik ook. Normaal is het na 30/60 minuten wel gedaan met de pomp.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Weet niet of pomp het juiste woord was dan.

Voel in ieder geval helemaal aangespannen, ja zelfs 1 tot 2 dagen later nog.

Comment

pomp van 2dagen, kunnen de beachboy's mooi gebruiken voor het uitgaan en op het strand xD
                en ik zou ook best 25% meer willen benchen/squaten/deadliften zou betekenen dat ik : 100bench/175squat/160deadlift dat zijn behoorlijke stats na 35dagen trainen xD
                dan kunnen de roids de kast in
                Calisthenics / Street workout

Comment

Denk dat geen enkel product in de trend van spiertoename en krachttoename precies dat doet wat het belooft (en dan heb ik het dus niet over anabolen).

Viel me gewoon op dat mega grow wel wat doet. So what dat het geen 5kg spiermassa extra is en geen 25% meer kracht? Bij andere producten had ik nog niet eens 1kg winst en 5% meer kracht.

Dat mega grow niet de beloofde % haalt, wil dus niet zeggen dat het een bagger product is.

Wat betreft in mijn spurt zitten, dat is dus niet zo. Zit eerder op een dood punt. Vond mega grow gewoon goed.

Comment

Ik heb het al 3 keer gebruikt en vindt het een super produkt, 15% ben ik er niet sterker van geworden, maar wel hier en daar een paar kilootjes erbij.

Grtz
                    stil growing

Comment

Hoi Snipke... Je moest er 25% meer kracht van krijgen in 35 dagen... Ik wil best geloven dat het product goed is, maar zo goed? Onmogelijk...TS-- Ook 15% is onmogelijk, alleen van n sup... Deze cijfers krijg je van andere middelen, en zelfs daarmee zal 25% krachtgain in 35 dagen=5 weken nog heel moeilijk en zwaar worden.. Zou het wel zo werken? Weg met de gears en op naar sups toch? Maar dan word ook dat wel weer op de verboden lijst gezet, wegens verboden middelen.... Dat het wat doet, ja natuurlijk gain je er wat op + het feit dat het wel lekker is en niet eens zo duur... Maar TS geloof aub nooit wat er word beloofd...Kijk wat zit er in en wat heb je nodig. klaar is kees..Dit probeerde ik je duidelijk te maken... Ik zeg ook niet dat het troep is hoor, prijs /kwaliteit is gewoon goed.... Don F, anabolen s beloven helemaal niets. Staat ook nooit op de verpakkingen. Waarom niet? Het is n medicyn, voor andere zaken als dan wij ze toeschrijven...
                      Last edited by Knulletje; 13-12-2009, 14:39.

Comment

Originally posted by snipke View Post
                        Ik heb het al 3 keer gebruikt en vindt het een super produkt, 15% ben ik er niet sterker van geworden, maar wel hier en daar een paar kilootjes erbij.

Grtz
                        Dit klinkt al veel beter als sup... En als Snipke dat zegt, is het zo.. Die doet het ook al ffies

Comment

Ik ben momenteel in de cut, dan is dit product zeker niet echt goed om te gebruiken. Ofwel?
                          Anders ga ik het wel kopen (of heeft iemand een voorstel?)

Comment

Originally posted by wilczek View Post
                            Ik ben momenteel in de cut, dan is dit product zeker niet echt goed om te gebruiken. Ofwel?
                            Anders ga ik het wel kopen (of heeft iemand een voorstel?)
                            er zitten snelle carbs in 30 gram.. om je vet vebranding wat op gang te houden na de training zou ik voor iets anders gaan.

Kijk eens naar Essential Amino Stack met NitroCreaV2.. dat is een super combi en heb je geen last van vochtvasthouden of snelle carbs.
                            René
                            XXL Nutrition
                            www.xxlnutrition.nl

Comment

Deze bijde voor en na de training gebruiken?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X