Whey proteine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Whey proteine

Yooo.

ik ben voor de duidelijkheid ; '15 jaar' .

ik fitness nu een maand en vind het erg leuk, en neem na de training meestal een proteine shake.

ik train al bijna een jaar thuis met gewichten en daar is al resultaat van te zien.

Ik heb nu zelf ook een pot Whey proteine en gebruik het elke dag na het trainen.

Ik heb nu een vraag over Whey proteine, en voordat ik de vraag stel zeg ik alvast dat ik 'WEET DAT HET BIJ ELK PERSOON VERSCHILT, MAAR IK WIL GEWOON EVEN DUIDELIJK EN WAT HET ONGEVEER IS WETEN'.

Stel ik train 4 maanden zonder Whey proteine, is mijn resultaat dan minder snel, dan dat als ik wel Whey proteine gebruik na het trainen. ONTHOUD IK FITNESS MEESTAL 2/3 KEER IN DE WEEK, EN TRAIN THUIS GEWOON ELKE DAG MET 5 KILO GEWICHTEN EN MET 20 KILO.

Wat ik bedoel is; werkt het echt sneller, en veel sneller ? of niet?

Andere vraag, versnelt het ook de spiergroei bij de buikspieren, want ze zijn al goed zichtbaar, maar ik wil een straks wasbordje!

ben wel al met een schema bezig dat ik gezonder eet enzo.

Bedankt!

Yoooo. Welkom. Caps mag je achterwege laten.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

leuk dat je je ffies voorstelt in het juiste topic.

Ik hoop dat je je hele lichaam traint maar lijkt mij sterk, je zult je hele lichaam moeten trainen dus ook benen en rug.

je vraag:
      nee het versnelt het niet, het is een suplement voor als je snel eiwitten naar binnen wil hebben maar je kan het net zo goed uit andere dingen halen zoals chocomelk eieren enz...
      Calisthenics / Street workout

Comment

Welkom, 2 woorden: zomersticky en voorsteltopic.

Dus veel succes met lezen op het forum.

Comment

Whey is eiwit, en het is alleen een aanvulling op je voeding.
          Het versnelt niet, zie het gewoon als een gemalen kipfilet.
          Je word er echt niet "Breed" van ofzo.
          Als je voeding heel goed is en in een schema staat, dan zal het pas sneller gaan.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Welkom, veel lees plezier
            Mind is everything.

Comment

Welkom..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X