weight gainer van xxl

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• weight gainer van xxl

Iemand ervaring met deze:

Weight Gainer van XXL Nutrition - XXL Nutrition

of is dit beter:

http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutri...rb-Gainer-P167

ik word doodmoe van het zoeken op internet naar een goeie weightgainer omdat iedereen zijn beste verhaaltje verteld. Wil eigenlijk de beste hebben met koolhydraten en eiwit tegelijk...

is dit wat of heeft iemand betere ideeen? Ga het rond 14.00 vandaag bestellen dus alles wat daarvoor geschreven word.... thx daarvoor.
    Last edited by leroyw; 31-03-2010, 07:00.

of deze

Of is dit misschien een goeie:

BodyLab.nl is de meest voordelige WEBSHOP voor sportvoeding en afslankproducten. Beste kwaliteit! Mega goedkoop!! Bodylab assortiment; BSN, BBeX, Axis labs, universal, NVE, en meer..;

overal waar je ook maar kijkt word het product top aanbevolen, zoals bij bovenstaande moet je dan 6 maatscheppen per keer gebruiken dat betekend dus weer dat het zo leeg is...

ik kom er niet meer uit....

advies van jullie gewenst

Comment

Originally posted by leroyw View Post
      Ik heb ze allebei. Die weightgainer gebruik ik als pro workout vanwege de suikers. Heb de banaan versie. Is goed te drinken.

die onderste gebruik ik af en toe als maaltijdvervanger, Zitten geen suikers in. Ook lekker weg te drinken. Zitten wel kleine stukjes in maar ik heb daar geen probleem mee. Die laatste laat ik altijd even een minuutje of 5 staan na het mengen dan word die wat dikker en vult ook wat beter.

Voorheen gebruikte id dextro voor na de training maar die weightgainer is toch lekkerder.

Dus als maaltijdvervanger zou ik voor de carbgainer gaan als post de weightgainer.

Comment

Zelf maken met whey en brinta.
        Kan je de verhouding maken zoals je wil.

Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Complex Carb Gainer is een goede gainer van XXL heb hem ook meestal maar Sportfood heeft ook een beste gainer Raw Iron Professional Weightgainer!!

SportFood.nl voor sportvoeding

Comment

raw iron

thx maar die van raw iron heb je dus dit nodig om het een beetje te halen

Mix 50 gram poeder met 500 ml (volle) melk. (= 4 Maatschepjes)

aangezien je rond de 100 gram nodig hebt ben je telkens 8 maatschepjes kwijt.....

hoe groot zijn die maatschepjes?

Comment

denk iets van 12.50 gram per schepje.

Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

Complex carbgainer lijkt me de betere keus. Het feit dat de ingredienten bij die andere gainer er niet bij staan, doet mij bakken suiker vrezen.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  Complex carbgainer lijkt me de betere keus. Het feit dat de ingredienten bij die andere gainer er niet bij staan, doet mij bakken suiker vrezen.
                  Weight gainer zit ook veel suiker in. XXL heeft me dat middels maillaten weten. Word daarom ook als post shake ingezet als je je zorgen maakt over vetaankomen.

Comment

thx

thx voor alle info topic mag dicht...

heb carb gainer besteld...

Comment

Goede keuze
                      de rice en protein is overigens ook zeer goed te doen!

Comment

Had ook banaan, was wel lekker, begon alleen een beetje te vervelen richting het eind.

Comment

Op verzoek gesloten.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X