golden whey proteine?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• golden whey proteine?

beste mensen ik ben nieuw hierzo
    en ik vroeg me af of ik mischien paar tips enz kon krijgen van jullie.

Ik heb gister een golden whey proteine gehaald en ik heb paar andere forums en youtube filmpjes gezien hoe het gebruikt wordt enz enz, en ik moet zeggen dat het allemaal behoordelijk verwarrend is want ik zie dat ze het ook mixen met creatine?

hoeveel schepjes ( gram ) moet je in 1 shake doen? en is het wel verstandig het te mixen met creatine?

hoe doen jullie het allemaal? paar tips maybe?

Whey is een toevoeging aan je voedingsschema, het is niet voor niets een supplement. Als de rest van je voeding niet op orde is verneuk je enkel je geld. De meesten zullen een maatschepje (+-30gram) per keer gebruiken en mengen het met bijvoorbeeld water of melk.

Stel jezelf ook even voor in de betreffende sectie.

Comment

zal ik doen bro(Y)
      en thnx voor je reactie

Comment

U pakt de pot vast. U draait de pot rond, terwijl u het etiket afspeurt tot iets waar 'Dosering', 'Gebruiksaanwijzing' of iets in die trend staat. U leest het bijbehorende stuk. Voilà.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ow wacht, ik vergeet wat.

Daarmee is dit topic ten einde gekomen.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X