Dark Matter van MHP

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dark Matter van MHP

• Dark Matter
    • MAXIMUM HUMAN PERFORMANCE
    • Smaak supplement: Fruit Punch
    • Dosis: 2 maatscheppen (circa 60gram)
    • Gemixt met water
    • Hoelang gebruikt: 60 work-outs (3 potten)
    • Waarom heb je dit supplement gebruikt (ondersteuning bij cutten/bulken, energie voor trainen, herstel bespoedigen, vetverbranding, .....)?: Gebruikt voor sneller herstel.
    • Merkbare effecten: Effecten zijn haast niet merkbaar net zoals Dextro/Whey en toch weet je dat het wel werkt. Daarnaast zit er ook een dosering creatine er bij. In combinatie met de Super Charge aan het begin van de work-out waar ook creatine in zit heb ik ook daar de gebruikelijke merkbare effecten van. Effecten zoals die 1 a 2 extra reps en uithoudingsvermogen meer dan zonder het spul.
    • Eventuele bijwerkingen: Geen
    • Zaken die je ongeveer gelijktijdig met de start van het gebruik van het supplement hebt gewijzigd: Niks veranderd. Gewoon eten en consequent trainen.
    • Tevreden over het product?: Ja ben tevreden.
    • Vergelijkbaar met: Dextro + Casseine + vloeibare Amino's en creatine in 1
    • Prijs / Kwaliteit verhouding: Het is best prijzig, maar als je realiseert dat Dark Matter hetzelfde doet als 3-4 los staande supplementen is het opeens een goed prijsje.
    • Zou je het supplement nogmaals gebruiken?: Net zoals de Super Charge en visolie behoort dit tot mijn standaard supplementen lijst tegenwoordig.
    • Overige opmerkingen: het is een erg dikke en stroperige zoete substantie zelfs na het mixen met heel veel water. maar het drinkt prettig weg met lekkere na-smaak. Nog een andere site met review MHP Dark Matter Reviews ? See MHP Dark Matter User Reviews & Ratings ? SupplementCritic.com

Dit drink je toch post workout?
    Is chocomel of een wheyshake met dextrose dan niet goedkoper en net zo goed om te nemen? Ik moet toegeven dat het idd wel handig is dat er creatine aan toegevoegd is maar dat kost los tegenwoordig ook niet veel meer.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

zou zeggen reken het na over een periode van 5-6 weken.

1 pot whey gaat op in die periode bij mij. Dat is dan 42 euro
      Dextro bij XXL is ook al iets van 17-18 euro voor 6 weken
      Pot creatine van 17 euro voor 6 weken

moet ik door gaan? Voor mij is Dark Matter dan stuk goedkoper.

Comment

Je berekening is dan ook wat vaag, aangezien je een vrij dure whey gebruikt en ook nog een dure dextro.
        Daarbij kan 60gr dark matter nooit zoveel bevatten qua eiwit en kh als in je doseringen dextro en whey.

Verder zal het best een goed product zijn.
        Groeten

Comment

is niks vaags aan.

5kg whey is altijd tussen de 80-90 euro ongeacht welk merk je neemt. Dus je zit hoe dan ook rond de 40 euro voor 2,5kg in 6 weken tijd.

dextrojuicepro is 16 euro voor 2kg voor 6 weken.

creatine monohydraat 15kg voor 6 weken.

40+16+15=71 euro voor 6 weken als je alle producten los koopt.
          Dan is Dark Matter veel goedkoper.

Comment

bodyenfitshop whey is bijv 4,5kg voor 55 euro
            dextrose bij de lokale toko 1,50 voor een halve kg.

Jij zegt dat je 2,5kg whey in 6 weken opmaakt, dat is ongeveer 60gr per dag. Dat is al meer dan in 60gr dark matter kan zitten.
            Ik geloof best dat jij goedkoper uit bent nu je die andere dingen niet meer koopt, maar dan gebruik je nu gewoon in totaal minder.
            Groeten

Comment

@ Fallus

Ik kan Dark matter moeilijk vergelijken met whey omdat Dark matter veel minder proteine bevat. En dextrose kun je ook goedkoper krijgen dan de prijsklasse die jij noemde.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X