Carb blockers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Carb blockers

Dag allen!

Ben al enige tijd bezig met afvallen en het gaat best goed. Alleen heb ik de laatste tijd heel erg de neiging om te zondigen. Ik heb begrepen dat er door middel van bepaalde supplementen de nadelige gevolgen van dergelijk 'zondigsessie" beperkt kan worden!
    Heb inmiddels wel 2 carb blockers gevonden, maar aangezien ik zelf geen ervaring mee heb wil ik graag jullie mening hierover horen!

Cheaters Relief van BSN - XXL Nutrition

Carb Blocker van Best Body - XXL Nutrition

Groetjes!

Afvallen en af en eens in de 2 weken een dagje bunkeren is alleen maar goed.
    Niet zoveel nadenken en lekker eten.

Niet elke dag natuurlijk......
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Wat Shred zegt....af en toe zondigen is niks mis mee.

Die producten ken ik niet.
      Schijnt wel dat 5-htp voor sommige de carb cravings tegen houden.

Of een fatburner wil ook nog wel eens helpen tegen een hongergevoel.
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Sinner View Post
        Dag allen!

Ben al enige tijd bezig met afvallen en het gaat best goed. Alleen heb ik de laatste tijd heel erg de neiging om te zondigen. Ik heb begrepen dat er door middel van bepaalde supplementen de nadelige gevolgen van dergelijk 'zondigsessie" beperkt kan worden!
        Heb inmiddels wel 2 carb blockers gevonden, maar aangezien ik zelf geen ervaring mee heb wil ik graag jullie mening hierover horen!

Cheaters Relief van BSN - XXL Nutrition

Carb Blocker van Best Body - XXL Nutrition

Groetjes!
        Lees dit stukje maar eens door en dan met name over het Leptine gehalte. Ga je leuk vinden.

http://forum.bodynet.nl/sticky-onder...tml#post365320

Comment

Carb Blockers? Het moet niet gekker worden.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

@TS: ik denk een paar dingen:

je insuline schommelt als de pest en daardoor meer zin om te zondigen/snoepen
            je eet te weining vet waardoor je niet lang genoeg verzadigd bent.
            ik denk dat je high carb/low carb dagen moet gaan invoeren (is ook een stukje geestelijke motivatie)
            Last edited by The Phoenix; 27-05-2010, 09:58.

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
              @TS: ik denk een paar dingen:

je insuline schommelt als de pest en daardoor meer zin om te zondigen/snoepen
              je eet te weining vet waardoor je niet lang genoeg verzadigd bent.
              ik denk dat je high carb/low carb dagen moet gaan invoeren (is ook een stukje geestelijke motivatie)
              Correct, ik neem dagelijks redelijk kleine hoeveelheden carbs en vet. Meeste koolhydraten afkomstig van fruit en wat bruin brood in de ochtend. olijvenolie en visolie pillen als vetbronnen.

Na het een en ander gelezen te hebben snap ik dat dit wel behoorlijk weinig is. Ben op dit moment bezig met een degelijke voedingschema in elkaar te zetten aan de hand van de informatie in de zomersticky.
              Denk dat ik voorlopig toch nog even van die carb/vet blockers afblijf!

Bedankt voor jullie advies!
              Last edited by Sinner; 27-05-2010, 11:14.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X