crack revolutions

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• crack revolutions

smaak:

lekker

effect:

- eerste keer toen ik het innam was het alsof ik letterlijk crack had genomen,
    kippenvel effect van de beta alanine...

- kon veel harder trainen en veel meer doorgaan in de sets, ook voorts meer gewicht
    pakken...

- tijdens cardio bleef ik echter lopen zonder enige vorm van vermoeidheid, dit dankzij het
    gerarium extract...

nadeel:

voor mij persoonlijk niet echt een nadeel, één van de beste pre workout producten die ik tot nu toe heb getest...
    If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF

Originally posted by dianabolic View Post
    smaak:

lekker

effect:

- eerste keer toen ik het innam was het alsof ik letterlijk crack had genomen,
    kippenvel effect van de beta alanine...

- kon veel harder trainen en veel meer doorgaan in de sets, ook voorts meer gewicht
    pakken...

- tijdens cardio bleef ik echter lopen zonder enige vorm van vermoeidheid, dit dankzij het
    gerarium extract...

nadeel:

voor mij persoonlijk niet echt een nadeel, één van de beste pre workout producten die ik tot nu toe heb getest...

Het ENIGE nadeel wat ik er op het moment van ondervind is dat derest heel jaloers kijkt en het tempo niet bij kunnen houden
    Fighting for peace is like fucking for virginity

Comment

pfff sluikreclame bump. 't is dat je er net niet een linkje in hebt geplakt.
      Fear is the mind killer

Comment

het is egt zo als hij het zegt gebruik het zelf al een tijdje ! is egt super spul !!

Comment

Zoiets SF? BN'ers krijgen extra korting bij N4Y.......
          Crack (nieuwe versie) - nutrition4you
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Heb na goede verhalen samen met twee vrienden Crack Revolutions gebruikt, voor een periode van ongeveer 3 maanden. De volgende zaken zijn aan het licht gekomen:

Bij eerste keren gebruik (lage dosis van 1 schep) de beloofde werking van 'betere focus'; 'langer doorgaan'; 'meer energie'

Na enkele dagen gebruiken wordt de werking minder en dient de dosis steeds verhoogt te worden voor hetzelfde resultaat.

Wanneer een pauze van 2/3 dagen wordt ingelast tussen inname, komt de werking weer langzaam terug. Gebruik het vooral om een extra 'boost' te krijgen na een lange dag hard werken.

Bij hogere dosis (2 scheppen of meer) soms een werking op de darmen, waardoor een toiletbezoek ongeveer 30 min na inname onvermijdelijk is

Smaak is vrij zoet, mijn vrienden en ik houden er niet echt van

Prijs is vrij hoog, maar er zijn vele aanbiedingen te vinden op internet, waardoor dat gunstiger uitvalt.. (bv bij aankoop van twee potten via bodyfit.nl)
            Last edited by Xtramkkl; 01-10-2010, 10:48.

Comment

Conclusie (viel even weg): een pre-workout product dat goed in de markt wordt gezet en daardoor opvalt. Er zijn betere pre-workout producten die wellicht iets minder gehypet zijn, maar wel een gunstiger prijs/kwaliteitsverhouding hebben. De werking van de eerste keren neemt snel af, en daarna dient de dosis snel verhoogt te worden. Zelfs na enkele dagen niet gebruiken wordt de werking nooit meer zoals in het begin is mijn ervaring. Cijfer: 6,8

Comment

Conclusie:niet te lang gebruiken
                Gewoon afwisselen met pre-workoutshakes,ik vind Superpump250,endorush,shotgun fx ook allemaal erg goed
                Ik train ook wel eens een paar weken zonder de populaire pre w shakes,als je dan weer wat erin gooit heb je kick weer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X