bsn no xplode nt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bsn no xplode nt

smaak: lekker

effect:

een overweldigende rush, gewoon een gevoel van ik moet trainen, boordevol energie, kon dieper gaan in de sets, kon iets meer gewicht pakken, maar vooral een heerlijke langdurende aanhoudende pomp over heel men lichaam... het voelde alsof ik ging ontploffen... spijtig genoeg heb ik die pomp gedurende de volgende inname nietmeer gehad...

voordeel:

extreme pomp

een gevoel niet te stoppen te zijn

krachttoename

meer uithouding & kon iets langer trainen voor spieren verzuurden...

nadeel:

effect verminderd naarmate je het product meer gebruikt, zoals dit overigens het geval is bij crack revolutions, unleash v3, ...
    If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF

Net als al die preworkout shizzle....werkt in het begin aardig en al snel wordt het minder!
    1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Ik moet zeggen dat ik niet snel wen aan NO Xplode NT, heb het 5x p week, 1 maand lang achterelkaar gebruikt maar ik moet wel zeggen dat ie op de laatste inname toch echt nog wel der in kikte, vooral de pomp van NO xplode nt vond ik vormidabel! Tuurlijk was het niet zoals de eerste inname maar hij bleef wel werken, heb ook wel eens black powder genomen en wat een rotzooi is dat 0,0
      Make it happen, shock everyone!

Comment

goed spul! ik blijf erop knallen... heb 1 doos gehad en van het eerste tot het laatste zakje bleef ik stuiteren.
        Toch blijf ik bij de hardcore AVPT, 2 scheppen en je knalt ook als 'n gek die gewichten omhoog..

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
          Ik moet zeggen dat ik niet snel wen aan NO Xplode NT, heb het 5x p week, 1 maand lang achterelkaar gebruikt maar ik moet wel zeggen dat ie op de laatste inname toch echt nog wel der in kikte, vooral de pomp van NO xplode nt vond ik vormidabel! Tuurlijk was het niet zoals de eerste inname maar hij bleef wel werken, heb ook wel eens black powder genomen en wat een rotzooi is dat 0,0
          black powder van mri ook paar samples van besteld op xxl nutrition.. was ECHT ECHT GOOR DIE VERROTE KERSENSMAAK, en ik dacht van ja ok smaak is goor maar misschien doet het wel iets... toen ik cardio begon was ik nog sneller vermoeid in men spiere dan anders, voorts géén pump wat ik met no xplode extreem had...

no xplode is echt prachtig product, maar zoals venom al aangaf ik wen snel aan dit soort supplementen en na een tijd voelt het alsof ik niets meer heb genomen en gaat ook die geweldige pomp weg, maar dit zal van gebruiker tot gebruiker afwisselend zijn denk ik.
          If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF

Comment

Ik moest altijd van die schuimboeren laten van NO EXPLODE
            Toen ben ik overgestapt op Superpump250,vond ik persoonlijk beter
            Endorush vind ik wel erg goed van BSN,erg langdurige energie

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X