Muscle Mass Stack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Muscle Mass Stack

Naam Product: Muscle Mass Stack van Six Star Muscle (No-Fury, Nitric Oxide Overdrive en Proffessional Strenght creatine)
    Link naar de website van het product: www.nutrition4you.nl
    Prijs: 74,95
    Smaak supplement: Fruit Punch
    Dosis: 24 gram NO Fury, 3 caps Nitric Oxide en 2 caps Creatine
    Hoelang gebruikt: 30 dagen
    Waarom heb je dit supplement gebruikt: Spieropbouw en meer kracht
    Merkbare effecten: Ik ben met deze stack 2 kilo aangekomen, ik zie er nu voller en droger uit.
    Eventuele bijwerkingen: Geen
    Zaken die je ongeveer gelijktijdig met de start van het gebruik van het supplement hebt gewijzigd: Geen wijzigingen
    Tevreden over het product: Ja!
    Vergelijkbaar met: Mass Stack van BSN
    Prijs / Kwaliteit verhouding: Goed
    Zou je het supplement nogmaals gebruiken?: Misschien
    Overige opmerkingen: Ik vind de mass stack van BSN erg duur en vond dit wel een goed alternatief.

Originally posted by Ozgur79 View Post
    Merkbare effecten: Ik ben met deze stack 2 kilo aangekomen, ik zie er nu voller en droger uit.
    In 30 dagen 2 kilo? Dat is aardig veel.

Hoe heb je dit gemeten (m.a.w. hoe weet je zeker dat we het hebben over spiermassa)?

En hoeveel zou je denk je zonder deze stack in 30 dagen hebben gewonnen (m.a.w. wat is de toegevoegde waarde van de stack geweest)?
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik woog eerst 80 kilo met een vetpercentage van 17%. Nu weeg ik 81,5 bij een vetpercentage van 16%. Een toename in VVM van ongeveer 2 kilo.
      Ik heb me regelmatig gewogen op zo'n weegschaal met vetmeter.
      Of ik hetzelfde resultaat behaald zou hebben zonder de stack weet ik niet.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X