Gaspari's Plasmajet + BSN's NO exlode NT

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gaspari's Plasmajet + BSN's NO exlode NT

Heb vandaag geƫxperimenteerd met meerdere NO's tijdens me training.
    Ik had 5 capsules van Plasmajet en een hele stickpack NO explode NT genomen. Moet zeggen dat het zijn voordelen en nadelen had, nadelen waren dat ik me iets te nerveus voelde en "opgejaagd" om me volledig op me training te concentreren. Voordelen waren dat ik een ongelofelijke pomp en uithoudingsvermogen had.

Ik begrijp dat sommigen van jullie denken dat 2 NO's tijdens je training een beetje dubbelop is, maar mijn ervaring is dat je meestal de pluspunten van beide NO's zo kan tegelijk benutten. Bijvoorbeeld de stamina die ik krijg van NO explode, en de pomp die ik meer krijg van plasmajet.

Graag hoor ik jullie ervaringen!

Plasmajet krijg je een lekkere pomp van, No explode ook maar daar krijg je meer een rush gevoel van en een lekkere drive om te trainen. Ik heb een paar keer plasmajet met crack gedaan en vond dat een super combo. Zie geen reden om het niet vaker te doen

Comment

Originally posted by ChubbyDonkXL View Post
      Heb vandaag geƫxperimenteerd met meerdere NO's tijdens me training.
      Ik had 5 capsules van Plasmajet en een hele stickpack NO explode NT genomen. Moet zeggen dat het zijn voordelen en nadelen had, nadelen waren dat ik me iets te nerveus voelde en "opgejaagd" om me volledig op me training te concentreren. Voordelen waren dat ik een ongelofelijke pomp en uithoudingsvermogen had.

Ik begrijp dat sommigen van jullie denken dat 2 NO's tijdens je training een beetje dubbelop is, maar mijn ervaring is dat je meestal de pluspunten van beide NO's zo kan tegelijk benutten. Bijvoorbeeld de stamina die ik krijg van NO explode, en de pomp die ik meer krijg van plasmajet.

Graag hoor ik jullie ervaringen!
      Ik zou er nog wat Superpump doorheen mixen en dan een ECAY stackje erbij. Moet je kijken wat een pomp!
      1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Vroeg me af of je niet te veel van bepaalde ingredienten binnen krijgt, die een bepaalde max waarden hebben.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X