ACP whey van Vitamins & More

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ACP whey van Vitamins & More

• Naam Product ACP Whey
    • Link naar de website van het product Vitamins & More :: Eiwitten & Herstel :: 100 % Whey Protein 5lbs(ACP Supplements)
    • Smaak supplement. Chocolade
    • Dosis. 2 scheppen per dag a 29g per stuk
    • Gemixt met water / melk o.i.d.: Water
    • Hoelang gebruikt. C.a een Maand
    • Waarom heb je dit supplement gebruikt (ondersteuning bij cutten/bulken, energie voor trainen, herstel bespoedigen, vetverbranding, .....)? Heb het supplement gebruikt bij het cutten.
    • Merkbare effecten. Eerste keer in de cut, het hielp me hoog in de eiwitten te blijven. Resultaat is 1.2% ververlies
    • Eventuele bijwerkingen. Bij het begin kreeg ik uitslag op mijn rug. Door multivitamine te nemen en meer water te gaan drinken is dit weggegaan.
    • Zaken die je ongeveer gelijktijdig met de start van het gebruik van het supplement hebt gewijzigd. Dus, als je op maandag bent begonnen met supplement A en de zaterdag daarvoor heb je je voeding drastisch omgegooid en de dinsdag daarna je training: vermeldt dit dan. Het is dan namelijk mogelijk dat de beschreven effecten of bijwerkingen meer met die wijzigingen te maken hebben, dan met het gebruik van het supplement. Wanneer dit vermeld wordt, kunnen lezers hier rekening mee houden. Ik begon toen ook met mijn voedingsschema en training dus het zou kunnen dat dit hier mee te maken had. Hoog in de eiwitten etc.
    • Tevreden over het product? Eerste pot whey dus kan ik het helaas nog niet vergelijken maar naar mijn mening werkte het prima.
    • Vergelijkbaar met.
    • Prijs / Kwaliteit verhouding: T.o.v. andere wheys is de prijs middelmatig van 1 schep was ong 80% eiwit.
    • Zou je het supplement nogmaals gebruiken? Ik ben nu op zoek naar een whey product dat een hogere % aan eiwitten heeft.
    • Overige opmerkingen geen
    There are no shortcuts to any place worth going
    178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
X