Protein perfection mix van B&F

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Protein perfection mix van B&F

Met deze whey heb je geen caseïne of kwark nodig savonds.
    Hij bevat alles, isolaat, concentraat, hydro, en miccelar casein.
    Je kan hem s`morgens, overdag, na het trainen en voor in de nacht.
    Wie heeft ervaring met deze whey???

Unieke voordelen Protein Perfection Mix:
    -Uitzonderlijk spieropbouwend
    -Time release opname
    -Zowel spieropbouwend als spierafbraak voorkomend!
    -Ideaal als ontbijt of overdag
    -Ideaal om te nemen voor het slapen
    -Extreem fijn en makkelijk mixbaar
    -Aspartaam en cyclamaat vrij.
    -Maar liefst 6 verschillende eiwitten
    -De lekkerste eiwitshake die je ooit hebt gedronken!

Protein Perfection Mix bestaat uit een combinatie van maar liefst 6 verschillende eiwitten!

Ultra Gefilterde Whey Proteine Concentraat Instant- exclusieve Whey Proteine, zeer zuiver en perfect opneembaar voor de spieren. Topkwaliteit door Ultra filtratie.
    Maximaal werkzame eiwitten en het beste voor spieropbouw

Micellar Casein - zorgt 7 uur lang voor aminozuur opname in de spieren.
    Waar alle andere proteines afhaken blijft Micellar Casein je spieren voeden, dag en nacht.
    Je spieren blijven groeien!

Whey Isolaat Instant
    - de Whey Proteine met het hoogste eiwitgehalte. Zeer hoogwaardige Whey Proteine en compleet vrij van vet, koolhydraten en lactose. Whey Isolaat is zeer snel opneembaar en wordt algemeen beschouwd als de meest hoogwaardige vorm van Whey Eiwitten. De volledig intacte samenstelling van Whey Proteine Isolate zorgt ervoor dat de eiwitsynthese in de spieren sterker en sneller wordt gestimuleerd. Micro Filtratie is het productieproces dat ervoor zorgt dat de eiwitten ook nog eens volledig ongedenatureerd, dwz volledig natuurlijk en onbeschadigd zijn (dit is zeer belangrijk!).

Whey Hydrolisaat Instant
    - Whey Peptides, krachtige geisoleerde en peptide gebonden aminozuren.
    Deze peptides worden ultra snel opgenomen in de spieren en zorgen zeer snel voor eiwitsynthese - spieropbouw.
    De ultra snelle opname zorgt ervoor dat je lichaam vrijwel direct na het drinken van Protein Perfection Blend aminozuren kan opnemen.

Egg Proteine
    - staat bekend als zeer spieropbouwend en heeft een zeer hoge biologische waarde.
    Bevat alle essentiele aminozuren die je lichaam nodig heeft om spieren aan te maken in de juiste verhouding!

Calcium Caseinaat
    - heeft een time-release afgifte, tot ongeveer vier uur. Caseine is ook gemakkelijk afbreekbaar in essentiële aminozuren voor de synthese van andere eiwitten. Je lichaam kan door de toevoeging van Caseine aan Protein Perfection Blend langere tijd over bouwstoffen beschikken voor het opbouwen, herstellen en behouden van vetvrije spiermassa.

Dit kan je niet echt whey meer noemen he.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
      Jawel, alleen met caseïne erbij, je kan het zo zien 2 in 1

Comment

Perfect Protein Mix is geschikt om te nemen op elk tijdstip. De verschillende eiwitsoorten vullen elkaar aan. Je kunt over een langere periode profiteren van de opname van aminozuren

Ook perfect om te nemen overdag of voor het slapen inderdaad.
        BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!

Uniek in Nederland: voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis!

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
          Klopt, het een is specifieke samenstelling van verschillende eiwitten
          BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!

Comment

De meerwaarde van deze mix zie ik niet echt zitten. Als je het 100 procent goed wilt doen, is het verstandig om voor elk deel van de dag een eigen eiwit soort te nemen. Snel of lanzaam. zo weet je zeker dat je de nodigen eiwitten binnen krijgt die je lichaam op dat moment nodig heeft. En dit aan te vullen met bcaa's en anderen benodigden supplementen.

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
              De meerwaarde van deze mix zie ik niet echt zitten. Als je het 100 procent goed wilt doen, is het verstandig om voor elk deel van de dag een eigen eiwit soort te nemen. Snel of lanzaam. zo weet je zeker dat je de nodigen eiwitten binnen krijgt die je lichaam op dat moment nodig heeft. En dit aan te vullen met bcaa's en anderen benodigden supplementen.

Je kunt inderdaad ook zelf je mix maken. De BCAA's zou ik dan los houden. Na de training bijvoorbeeld perfect met je snelle carbs.

Comment

Maar wat ik me nou afvraag.. wat zijn de verhoudingen.. Dat wordt nergens aangegeven.. Hardstikke leuk dat er Caseine inzit.. maar hoeveel.. Caseine is duurder dan eiwitten van eieren.. of een whey concentraat..

Ik krijg er als ik eerlijk ben erg veel bulten van.. dezelfde die ik ook van Whey Concentraat krijg.. Dus ik vermoed dat het product voornamelijk uit Whey concentraat bestaat.. van Miscellar Caseine, Whey iso hydro en eieren of melk krijg ik die bulten niet.. als ik deze producten afzonderlijk neem..

Jah ik neem de shake met water..

Ik heb gewoon erg mijn twijfels bij de verhoudingen.. er staat alleen maar op welke eiwitsoorten erin zitten maar niet hoeveel overal van..
                "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by Cidious View Post
                  Maar wat ik me nou afvraag.. wat zijn de verhoudingen.. Dat wordt nergens aangegeven.. Hardstikke leuk dat er Caseine inzit.. maar hoeveel.. Caseine is duurder dan eiwitten van eieren.. of een whey concentraat..

Ik krijg er als ik eerlijk ben erg veel bulten van.. dezelfde die ik ook van Whey Concentraat krijg.. Dus ik vermoed dat het product voornamelijk uit Whey concentraat bestaat.. van Miscellar Caseine, Whey iso hydro en eieren of melk krijg ik die bulten niet.. als ik deze producten afzonderlijk neem..

Jah ik neem de shake met water..

Ik heb gewoon erg mijn twijfels bij de verhoudingen.. er staat alleen maar op welke eiwitsoorten erin zitten maar niet hoeveel overal van..
                  Ik kan natuurlijk niet de exacte formule vrijgeven want ik ga daar niet over, maar ga uit van twee gelijke delen voor de Casein en Whey en 5% voor de rest.

-Leon

Comment

Het blijft vaag.. 2 gelijke delen.. en 5% voor de rest..

Hoet moet ik dat zien?

Elke 100 gram:

Whey concentraat - 40%
                    Whey isolaat - 5%
                    Whey hydrolisaat - 5%
                    Micellar casein - 40%
                    Calcium caseinaat - 5%
                    Egg protein - 5%

Of:

Whey concentraat - 32,5%
                    Whey isolaat - 5%
                    Whey hydrolisaat - 5%
                    Micellar casein - 32,5%
                    Calcium caseinaat - 10%
                    Egg protein - 5%

De info die jij geeft is erg vaag natuurlijk..
                    Mijn grootste vraagteken is dus of het product ongeveer 50/50 kwa verdeling langzame en snelle eiwitten.. want als er maar een klein beetje casein in zit.. dan heeft het voor het slapen nemen natuurlijk geen zin..

Comment

Ik zou die mix wel willen testen eigenlijk en zien wat ie doet. Als ie goed is promoten......
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

I'm all in.. ik test em al een half jaar :P maar zoals ik al zeg.. ik heb mijn twijfels bij de verhoudingen.. omdat het product per 100 gram maar 81gram eiwitten bevat.. dit komt akelig dicht in de buurt bij Whey Concentraat.. want als we kijken naar Micellar Casein en de andere wat meer edele eiwitsoorten dan zien we een veel hogere verhouding..

Voorlopig durf ik deze shake nog niet als alonestanding voor de nacht te gebruiken en mix ik een halve schep met mijn kwark savonds en smorgens 2 scheppen met mijn fine oats.. en dit lijkt prima te werken omdat ik hier sowieso ook profiteer van de snelle eiwitten.. maar ik in de langzame al voorzien ben door de kwark en smorgens vrij snel na deze maaltijd mijn volgende neem..

Als ik heel eerlijk ben ben ik wel op zoek naar een alternatief omdat ik gewoon veel bulten krijg van deze mix.. net zoals met concentraat.. Hij is mij niet schoon genoeg.. Zelf mixen is weer een optie.. maar dit was zo'n praktische en smakelijke oplossing.. Want de cookies en cream is veruit de beste shake die ik ooit gehad heb.

Comment

De verhouding is half Micellar Casein - half Whey. De rest (Egg, Hydrolisaat, Caseinaat) een aandeel van 5%. Dat is juist een ideale verhouding van snelle en langzame aminozuren op elk tijdstip. 's ochtends, tussen de maaltijden en bijvoorbeeld ook 's avonds

Comment

Originally posted by Body En Fitshop View Post
                            De verhouding is half Micellar Casein - half Whey. De rest (Egg, Hydrolisaat, Caseinaat) een aandeel van 5%. Dat is juist een ideale verhouding van snelle en langzame aminozuren op elk tijdstip. 's ochtends, tussen de maaltijden en bijvoorbeeld ook 's avonds
                            Ok is nu stuk duidelijker! Thnx Leon. Ben nu toch voorlopig weer even overgestapt op het zelf mixen van jullie Superior Casseine en Isolaat Perfection om even te kijken of de acne vorming hiervan verminderd.

Zo niet dan pak ik gewoon weer lekker jullie Perfection Mix. Want kwa smaak en handigheid in gebruik is hij onverslaanbaar!

Comment

Originally posted by Cidious View Post
                              Ok is nu stuk duidelijker! Thnx Leon. Ben nu toch voorlopig weer even overgestapt op het zelf mixen van jullie Superior Casseine en Isolaat Perfection om even te kijken of de acne vorming hiervan verminderd.

Zo niet dan pak ik gewoon weer lekker jullie Perfection Mix. Want kwa smaak en handigheid in gebruik is hij onverslaanbaar!
                              Dank je wel! Succes!

-Leon

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X