Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Je hormoonspiegel is op deze leeftijd optimaal, dus zou er nog niet aan beginnen.
En die test-boosters werken ook nauwelijks, dus zou je geld er niet aan gaan verknoeien.
Aan goede voeding en hard trainen, heb je veel meer.
Je hormoonspiegel is op deze leeftijd optimaal, dus zou er nog niet aan beginnen.
En die test-boosters werken ook nauwelijks, dus zou je geld er niet aan gaan verknoeien.
Aan goede voeding en hard trainen, heb je veel meer.
op een bepaald moment is naturel groeien niet zo efficient wat raden jullie aan creatine..., ?
hey mensen,
ik heb een vraagje.
ik gebruik nu testosteron 469% merk: Test Freak
nu gebruik ik het 5 dagen dit is mijn 6e dag, de laatste 2 dagen werd ik wakker met beetjhu pijn in de binnekant van mijn ellenboog.. en mijn middelfinger en ring vinger die slapen..
ik gebruik de dosering zoals het op de verpakking staad,
4 voor het slapen gaan met 800mil water.
nu weet ik neit of het door het te hard trainen komt of door de testo,
als ik op bed blijf liggen en draai me om of doe mijn arm omhoog om de pijn weg te halen werkt allemaal niet, alleen als ik van bed ga xD dat is een beetje rot als je net uit de nachtdienst komt :P, weet iemand hier wat meer van??
Mvg, Testii
hey mensen,
ik heb een vraagje.
ik gebruik nu testosteron 469% merk: Test Freak
nu gebruik ik het 5 dagen dit is mijn 6e dag, de laatste 2 dagen werd ik wakker met beetjhu pijn in de binnekant van mijn ellenboog.. en mijn middelfinger en ring vinger die slapen..
ik gebruik de dosering zoals het op de verpakking staad,
4 voor het slapen gaan met 800mil water.
nu weet ik neit of het door het te hard trainen komt of door de testo,
als ik op bed blijf liggen en draai me om of doe mijn arm omhoog om de pijn weg te halen werkt allemaal niet, alleen als ik van bed ga xD dat is een beetje rot als je net uit de nachtdienst komt :P, weet iemand hier wat meer van??
Mvg, Testii
maak toch zelf een topic aan, deze gaat over iets anders, regels nog niet gelezen mss ?
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Comment