pre workout? animal pump of jack3D?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by freshhh View Post
    dat is nog is een unieke marnop
    Helemaal uniek is Berry niet hoor, ik doe het ook al jaren zo.
    Als ik ga trainen ben ik sowieso al gemotiveerd, dus een motivatiebooster is dan niet nodig.
    NO booster ook verder niet als je goed in je eiwitten zit en zeker als je ook arginine gebruikt. Arginine is het ingrediënt van de meeste NO boosters.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

iig bedankt voor deze waardevolle toevoeging aan dit topic!
      LET'S GET NASTY YATES!!!
      COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!

Comment

Originally posted by Catty View Post
        wil je echt zoveel cash besteden aan een PWO?
        noxipro/jack3d zijn interessant vanwege de "lage" prijs.
        en dat je net zo hard trainde als 2 dagen terug kan kloppen, het is geen wondermiddel waarmee je opeens 5 extra reps maakt of alle oefeningen 5 kg zwaarder kan. Het is meer een motivatie dingetje.
        Sorry, maar daar ben ik het niet mee eens. Ik heb Unleash van XXL Nutrition een tijd gebruikt en ik deed wel degelijk meer herhalingen en meer kilo's tillen.
        Het heeft op mij echt een beestachtig effect en het is dus niet alleen een "motivatie dingetje".

Zoals Marnop al zegt: motivatie heb ik genoeg van mezelf
        Life doesn't get any easier...you just get stronger

Comment

Originally posted by DavyD View Post
          Sorry, maar daar ben ik het niet mee eens. Ik heb Unleash van XXL Nutrition een tijd gebruikt en ik deed wel degelijk meer herhalingen en meer kilo's tillen.
          Het heeft op mij echt een beestachtig effect en het is dus niet alleen een "motivatie dingetje".

Zelfde geldt voor mij met Jack3d. Werkt prima. Geeft mij wel dergelijk een extra boos.

Comment

jongens, komop...meer kilo's pakken zit tussen je oren.
            als ik je wijsmaak dat je sterker wordt door een veer in je kont te steken pak je ook meer kilo's.
            Trust me.... je hebt die rommel echt niet nodig. Het KAN je net ff meer focus geven, maar de kracht zat al in je.

Dumbo can fly!!! - YouTube
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
              jongens, komop...meer kilo's pakken zit tussen je oren.
              als ik je wijsmaak dat je sterker wordt door een veer in je kont te steken pak je ook meer kilo's.
              Trust me.... je hebt die rommel echt niet nodig. Het KAN je net ff meer focus geven, maar de kracht zat al in je.

Dumbo can fly!!! - YouTube
              en die focus geeft mij die extra kracht
              leuk filmpje trouwens

Comment

Originally posted by freshhh View Post
                dat is nog is een unieke marnop
                Ja je kan aan Marnop zijn meest recente posts wel merken dat Robbie weer actief is

Niet dat er iets mis is met die mening hoor, ik kan niet anders dan het er mee eens zijn. Maar Marnop die zegt geen motivatiebooster nodig te hebben, ik weet het niet, dan twijfel ik toch aan de geloofwaardigheid

Comment

Originally posted by DavyD View Post

Originally posted by Thurston View Post
                  Zelfde geldt voor mij met Jack3d. Werkt prima. Geeft mij wel dergelijk een extra boos.
                  De supplementen industrie is jullie ongelofelijk dankbaar
                  Mooi medium dat marketing
                  Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                  Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

ik denk dat de leden die de mening hebben dat PWO alleen motivatie is en niet een 1 uur durende superman als effect heeft gelijk hebben hier.
                    zoals ik ook al van mening was in eerdere posts zeggen ook marnop en mvas dit.
                    als je gaat kijken hoe die beesten eruit zien, geloof ze dan maar die spieren komen niet uit 30 potjes jack3d
                    BP: 90/DL:130/SQ:125

Comment

Toen ik net begonnen was met serieus trainen ook 2 maanden een PWO gebruikt. Werd er alleen een beetje misselijk van. Toen ik er mee stopte ook geen verschil in resultaten gemerkt dus heb ik het nooit meer gekocht.
                      Lid van de 200 club

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X