Tijdje terug werd er gevraagd of er mensen waren die producten wilden reviewen, ik had gereageerd en kreeg 3 producten toegestuurd.
van de eerste zal ik mijn bevindingen plaatsen.
Protein cookie
double chocolate flavour chip
energie: per 75 gram koekje 317 kcal
eiwit: 37.5 gram
kh:19.5
waarvan suiker:7.3
vet: 9.9
waarvan verzadigd:3.9
vezels:2 gram
zout:0.2
Kreeg de doos binnen, alles was netjes verpakt en met van die luchtzakjes zo gevuld dat het geen kant op kon.
Eiwitdrank in de koelkast en zakje whey even apart gezet en het koekje bewaard
heb al in geen tijden suiker/zoetigheid gegeten en mis het ook totaal niet.
Vandaag ipv broodjes ei een koekje genomen tering me hele kaak trok samen zo zoet was dat ding, logisch als je al even geen suiker hebt gehad, volgende hap was al beter, sterker nog het was gewoon echt een heel erg lekker koekje, voelde ook als een echte cheat haha.
Vulde ook best lekker, vind dit soort dingen verder wel lastig te reviewen qua werking want daar kan ik natuurlijk niets over zeggen, maar het is beter dan een echt koekje iig en een mooie dosis proteinen.
ja geslaagd product, morgen de whey proberen.
van de eerste zal ik mijn bevindingen plaatsen.
Protein cookie
double chocolate flavour chip
energie: per 75 gram koekje 317 kcal
eiwit: 37.5 gram
kh:19.5
waarvan suiker:7.3
vet: 9.9
waarvan verzadigd:3.9
vezels:2 gram
zout:0.2
Kreeg de doos binnen, alles was netjes verpakt en met van die luchtzakjes zo gevuld dat het geen kant op kon.
Eiwitdrank in de koelkast en zakje whey even apart gezet en het koekje bewaard
heb al in geen tijden suiker/zoetigheid gegeten en mis het ook totaal niet.
Vandaag ipv broodjes ei een koekje genomen tering me hele kaak trok samen zo zoet was dat ding, logisch als je al even geen suiker hebt gehad, volgende hap was al beter, sterker nog het was gewoon echt een heel erg lekker koekje, voelde ook als een echte cheat haha.
Vulde ook best lekker, vind dit soort dingen verder wel lastig te reviewen qua werking want daar kan ik natuurlijk niets over zeggen, maar het is beter dan een echt koekje iig en een mooie dosis proteinen.
ja geslaagd product, morgen de whey proberen.
Comment