Myprotein

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Myprotein

Tijdje terug werd er gevraagd of er mensen waren die producten wilden reviewen, ik had gereageerd en kreeg 3 producten toegestuurd.
    van de eerste zal ik mijn bevindingen plaatsen.

Protein cookie
    double chocolate flavour chip
    energie: per 75 gram koekje 317 kcal
    eiwit: 37.5 gram
    kh:19.5
    waarvan suiker:7.3
    vet: 9.9
    waarvan verzadigd:3.9
    vezels:2 gram
    zout:0.2

Kreeg de doos binnen, alles was netjes verpakt en met van die luchtzakjes zo gevuld dat het geen kant op kon.
    Eiwitdrank in de koelkast en zakje whey even apart gezet en het koekje bewaard
    heb al in geen tijden suiker/zoetigheid gegeten en mis het ook totaal niet.
    Vandaag ipv broodjes ei een koekje genomen tering me hele kaak trok samen zo zoet was dat ding, logisch als je al even geen suiker hebt gehad, volgende hap was al beter, sterker nog het was gewoon echt een heel erg lekker koekje, voelde ook als een echte cheat haha.

Vulde ook best lekker, vind dit soort dingen verder wel lastig te reviewen qua werking want daar kan ik natuurlijk niets over zeggen, maar het is beter dan een echt koekje iig en een mooie dosis proteinen.

ja geslaagd product, morgen de whey proberen.

Zelfde hier. Ook mijn sample pakketje binnen gehad.
    netjes verpakte producten ook.

Protein Cookie genuttigd.

blehhhh!

Zoet vond ik nog meevallen. Ik vond de smaak vooral zuur en droog.

wel aardige voedingswaarde en ingredienten op de soya na. Ik ben geen soya fan omdat soya eiwitten een voor bodybuildong begrippen te lage biologische waarde hebben om effocient opgenomen te worden.
    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Proteïne koekjes gekregen, doormiddel van een twitter actie van hun. Ik vond ze best te eten, eerste x waren ze wennen maar daarna gingen ze er redelijk makkelijk in.

Laatst 5 kilo eiwit daar besteld maar moet deze nog opentrekken!

Comment

Bedankt voor de Reviews heren!

Graag horen we jullie reviews over de andere producten ook!
        MyProtein.com

Als u vragen over producten, bestellingen o.i.d. kunt u gerust een PM sturen!

Comment

die komen morgen en overmorgen.

Comment

Instant whey chocolat:

Moeilijk om een heel uitgebreide review over een zakje whey te schrijven maar er vielen mij een aantal dingen op aan deze whey.

Goede oplosbaarheid.
            Goede smaak.
            De "unlfalvoured version" heeft gewoon de voedingswaarde die je zou verwachten van een whey concentraat maar op de site kan je zien dat de chocolate versie 8% minder eiwitten bevat door toevoegen van cacao en smaakstoffen.. dat is nogal wat vind ik zelf.

Comment

Originally posted by Cidious View Post
              Instant whey chocolat:

De "unlfalvoured version" heeft gewoon de voedingswaarde die je zou verwachten van een whey concentraat maar op de site kan je zien dat de chocolate versie 8% minder eiwitten bevat door toevoegen van cacao en smaakstoffen.. dat is nogal wat vind ik zelf.
              Is dat jou mening of dat in vergelijking met whey van concurrenten?
              focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Vergelijk het met concurenten als body en fitshop levert maar een 3 gram per 100 gram op in het voordeel van b&f. Maar het is maar de vraag of de chocolate variant van b&f niet hetzelfde probleem heeft zonder dat het netjes op de site vermeld staat.

dit is een review. Dus uiteraard is dit mijn mening.

Ik zou persoonlijk voor de niet chocolate variant gaan. Die heeft maar 3% minder eiwitten dan de unflavoured version.

wel zeer netjes dat dit vermeld staat op de site!

overigens in een bulk zou de extra cacao geen probleem moeten zijn.

Comment

Neutraal heeft altijd meer eiwit
                  Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Myprotein producten zijn nu ook gewoon in Nederland verkrijgbaar bij de officiële partner van Myprotein: Superbodyfood.nl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X