Glucosamine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Glucosamine

Ik hoor goede berichten over glucosamine ivm gewrichten. Hebben jullie hier ervaring mee?
    Ik ben erg benieuwd.

Wat ik ervan weet, is het een redelijk prijzig supplement. Je zal het consequent moeten innemen en pas vanaf een maand of 3-4 zal je de voordelen ervan gaan merken. Ik heb zelf in de aanbieding wel eens een potje van die tabletten geprobeerd, maar dat heeft bij mij eigenlijk geen zin gehad omdat je het het voor langere tijd hoort in te nemen.

Comment

Ik heb het zelf ook een tijdje genomen in aardige hoeveelheden, maar er was voor mij geen merkbaar verschil.
      Dus misschien werkt het wel, maar ik denk van niet.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Het inderdaad een product dat zeker over een lange tijd genomen zal moeten worden. Echter zie ik er het nut niet van in. Ik heb eerder het gevoel dat visolie meer doet voor gewrichten.

Comment

Ok, thanx voor jullie reacties. Visolie gebruik ik al een aantal jaar. Ik merk dat ik wat last heb van krakende schouders, pols en knie. Misschien de leeftijd :-).

Ow, bigdude, nieuwe profielfoto? Lijkt bijna een beetje bigNude :-)

Comment

Originally posted by Sjaaksimonse View Post
            Ok, thanx voor jullie reacties. Visolie gebruik ik al een aantal jaar. Ik merk dat ik wat last heb van krakende schouders, pols en knie. Misschien de leeftijd :-).

Ow, bigdude, nieuwe profielfoto? Lijkt bijna een beetje bigNude :-)
            Yep een andere profielfoto en net niet nude he ik hou er netjes dumbells voor hahaha.

Comment

gebruik het zelf wel, al voor een langere tijd. gebruik de arthro-5 van powersuppelements. voor mijn gevoel werkt het wel, maar het kan ook het bekende placbo effect zijn.
              ik roep ook maar wat !!!

Comment

Originally posted by Schorpioen View Post
                gebruik het zelf wel, al voor een langere tijd. gebruik de arthro-5 van powersuppelements. voor mijn gevoel werkt het wel, maar het kan ook het bekende placbo effect zijn.
                Wat merk je ervan dan?

Comment

Heb jaren een schouder blessure gehad, krakende gewrichten e.d. Heb zelf het idee dat het gewricht sloepeler is. Maar dit kan ook door de oefeningen van de sport fisio zijn gekomen. Maar sins ik beide combineer is het voor mijn gevoel beter
                  ik roep ook maar wat !!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X