Ben je nou ook nieuwschierig naar welke cijfers wij dit product hebben gegeven? kijk dan op
Protein bar ? Crispy chocolate | voor het volledige verslag
Protein bar ? Crispy chocolate | voor het volledige verslag
- Smaak supplement.
– Crispy chocolate - Stevigheid.
De reep is stevig en eet lekker weg. De reep is niet taai, iets wat wel vaak voorkomt bij eiwitrepen. Er zit daadwerkelijk een crispy bite aan. De stevigheid van deze reep geven we een 3.5 op een schaal van 1 = slap tot 5 = hard. - Voedingswaarde per 65 gram (per reep):
Energie: 234 Kcal / 979 KJ
Vet: 7,3 gram
waarvan verzadigd: 3,7 gram
Koolhydraten: 12,2 gram
waarvan suiker: 2,5 gram
Vezels: 10,1 gram
Eiwit: 27,3 gram
Zout: 0,77 gram
Zeer hoog eiwitgehalte! Ook redelijk wat vezels. - Prijs
Normaal 12 repen voor €27,- ,maar nu voor maar €16,90! - Waarom heb je dit supplement gebruikt (ondersteuning bij cutten/bulken, energie voor trainen, herstel bespoedigen, vetverbranding, …..)?
Dit supplement heb ik gebruikt als aanvulling in mijn dagelijkse behoefte wanneer we onderweg zijn of gewoon als tussendoortje. - Vergelijkbaar met
Er zijn vele proteine repen maar eigenlijk vind ik deze niet te vergelijken met een andere. De crispy bite maakt de reep redelijk uniek en onderscheidend ten opzichte van de andere. Met de chocoladesmaak en de crispy bite is deze reep een ware traktatie! - Zou je de reep nogmaals gebruiken?
Ja, de reep heeft een lekkere smaak en goede structuur. Ook geeft de reep een verzadigend gevoel en is het hoge eiwitgehalte prima voor in mijn voedingspatroon.
Comment