Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Inderdaad, en het is ook een voorstof van neurotransmitter serotinine wat een belangerijke invloed heeft op de groeihormoon afgifte.
Het wordt ook gebruikt bij afslankkuren omdat het de koolhydraten honger zou verminderen..
GRtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Citaat[/b] (harold @ Feb. 18 2005,09:27)]Inderdaad, en het is ook een voorstof van neurotransmitter serotinine wat een belangerijke invloed heeft op de groeihormoon afgifte.
Het wordt ook gebruikt bij afslankkuren omdat het de koolhydraten honger zou verminderen..
Dus je moet geen GABA gaan gebruiken als je niet wil afvallen? Is ZMA hetzelfde als GABA? Behalve dat je met GABA afvalt en meer hormonen inzitten? Of heb ik nu het helemaal fout?
Grtz..
natuurlijk klopt het wat ik zei, wat had je nu gedacht been ,dat ik het effe uit mijn duim aan het zuigen was. Ik ben nog één van de weinige hier die zinnige dingen post
Grtz
hee
waar kan ik het best die gaba halen?
want ik heb ook vaak dat ik aan kom en dan niet meer verder kom alsof me lichaam niet meer groeit dat ik blijf hangen op een bepaald punt... graag reactie
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Comment