Nieuwe website is vast online gezet! Alle reactie's / op en aanmerkingen zijn welkom!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe website is vast online gezet! Alle reactie's / op en aanmerkingen zijn welkom!

Ondanks dat 60% er nog niet op staat hebben wij besloten de site vast online te zetten. Dit heeft te maken met de technische achtergrond. Alles werkt nu, alles blijft ook werken zo te zien.

Echter staat 60% van het assortiment er nog niet op. Hier wordt dagelijks aan gewerkt.

Graag hebben wij natuurlijk van jullie als kenners op / aanmerkingen zodat we die nog kunnen toepassen.

1. Filteren op merk komt er nog in links boven de categoriën in de vorm van een dropdown menu
    2. Video URL staat nu nog wat vreemde tekst in, dat komt steeds terug.. Wordt ook aan gewerkt
    3. Alles wordt momenteel omgezet naar een nieuwe super snelle server (dit duurt nog 24 uur)
    3......... YOU'RE WELCOME! TIPS TIPSS PLEASE

Graag jullie bevindingen
    De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

word echt een keer tijd voor een nieuw logo, deze oogt zo goedkoop en past totaal niet bij de rest van de layout.
    SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Bedankt jobr, nemen we mee voor een volgende bespreking.

Zijn er mensen het eens met jobr??
      Graag een eerlijke mening zodat wij hierop in kunnen spelen!

Het is wel zo, dat dit logo al 6 jaar een "bekend" logo is...
      Wat niet wegneemt dat enige aanpassing dat teniet doet

Comment

misschien kunnen jullie het logo moderner maken zonder het daadwerkelijk te veranderen?

Daarnaast als ik sorteer op wil selecteren (naam/prijs enz..) verdwijnt het keuzebalkje in het niks (zit op me werk, IE9)

Verder nette site
        'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

ziet er inderdaad vrij goedkoop uit zoals Job al zei.

En na 6 jaar is een verandering in logo niet verkeerd toch? Al helemaal niet als je toch al zo innoveert.
          Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Originally posted by jennifcole10
            Misschien kunt u het logo veranderen en maken het een betere? Ook proberen te maken van de voorpagina beetje aantrekkelijk, nog wat goede kleurencombinatie. Neem een ​​kijkje op kleurencombinatie voor mijn website, hoewel het niet geweldig, ziet er nog beter vanwege kleurencombinatie -> Zalando kinderkleding

Laat zien of het u bevalt.
            Kan iemand ons verlossen van dit taalwonder?
            SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Originally posted by jobr View Post
              Krijg het idee dat het een Engelse is die gebruik maakt van een slechte vertaalmachine.
              Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

ook opvallend dat er alleen reacties komen in dit deel van de site.
                Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

Haha ja was me ook al opgevallen. Ben benieuwd hoeveel supplementen ze in huis heeft aangezien ze helemaal in dr nopjes is met iedere aanbieding die geplaatst wordt.
                  Ernstig noh!

Comment

Een erg mooie en verzorgde website.
                    Geen information overload en goed te vinden op google (een aantal zoekwoorden gezocht en toch wel vaak te vinden op de eerste pagina).
                    Alleen het menu (categories) aan de linkerbovenzijde irriteert mij. Als ik mijn muis op eiwitten hou, dan komen er verschillende soorten omlaag maar als ik dan mijn muis op creatine zet gaat het menu weg en kom ik op post-workout. Misschien moeten jullie hier nog iets op verzinnen.
                    Maar kan ook persoonlijke smaak zijn.

Ook tof dat jullie in de bronvermelding van creatine FAQ een topic van bodynet hebben staan (viel me op).

*Edit* Schiet me net te binnen dat er misschien pas als er op eiwitten gedrukt is een onderverdeling moet komen van verschillende eiwitsoorten.
                    Last edited by laurann; 13-06-2013, 11:39.
                    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Beste,

Bedankt voor de reactie's. Er wordt nog steeds hard gewerkt om alle producten erin te zetten. We hebben er nog 300 tegaan, dus dat gaat nog een aantal weken duren helaas.

Het logo houden we na overleg nog even aan, in eerste instantie om onze vaste klanten direct te laten zien dat we nog steeds hetzelfde zijn en niet zijn overgenomen bijvoorbeeld.

Laurann, ik zie wat je bedoeld maar ik zelf vind dat niet storend omdat het submenu van eiwitten ook weer inklapt schuift het geheel ook weer wat op. We twijfelen nog of we alle submenu's moeten weergeven aan de linker kant. Want onder creatine hebben we ook submenu's en onder accessoires ook een aantal.

Wellicht gaan we dit in de toekomst niet in het linker menu, maar ergens anders verwerken als je in het hoofdmenu "eiwitten" zit. Het wordt dan een filter in plaats van een submenu

Comment

Originally posted by jobr View Post
                        Originally posted by Aldo Raine View Post
                        Krijg het idee dat het een Engelse is die gebruik maakt van een slechte vertaalmachine.
                        Originally posted by Neproadie View Post
                        ook opvallend dat er alleen reacties komen in dit deel van de site.
                        fixed, report gerust. was dit eerder opgelost

Comment

Hoe zoeken jullie?

Op merk of op categorie?

We zijn bezig met een test, Merken bovenin of categorieën bovenaan links
                          De merken hebben we nu even uitgezet vanwege technische implementatie... Het zag er niet zo mooi uit vonden we zelf.

Eind deze week komt het weer terug

Comment

Het liefst op categorie, als ik een merk zoek duw ik dat wel bij 'zoeken' in.

Comment

Originally posted by Sports-Nutrition View Post
                              Het logo houden we na overleg nog even aan, in eerste instantie om onze vaste klanten direct te laten zien dat we nog steeds hetzelfde zijn en niet zijn overgenomen bijvoorbeeld.
                              Hebben jullie besloten de logo te behouden omdat jullie niet zeker zijn hoe een nieuwe logo eruit zou moeten zien?

Ik ben het eens met de rest dat het zeer goedkoop oogt. De logo zelf is prima, het moet alleen in een nieuw jasje gestopt worden. Je hoeft totaal geen nieuwe logo te verzinnen.

Je zou bijv met de gradiant patroon kunnen spelen. Je zou er wat meer diepte in kunnen zetten, zijn allemaal iedeetjes om een bestaand logo op te frissen.
                              Vaste klanten zullen dan nogsteeds weten dat jullie niet overgenomen zijn bijv. En het oogt dan veel beter

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X