Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Heb ze al heel lang niet gemeten maar bij 46cm houdt het wel op denk ik. Ben helemaal wat "terug gevallen", was toen een massa monster en nu niet meer...
Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 27 2004,08:25)]Heb ze al heel lang niet gemeten maar bij 46cm houdt het wel op denk ik. Ben helemaal wat "terug gevallen", was toen een massa monster en nu niet meer... Â
Greets...
Nee je bent nu een klein menneke
It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
ghehe Currosio...Post is wat foto's dan een keer raak benieuwd naar uw body .Das wel netjes trouwens snip 6 cm in 2 jaar..Hopelijk ga ik dat ook halen wil namelijk snel naar die 40cm . Maja de 1 begintmet dunnere armen dan de andere zie ook wel is mensen met zulke brede armen van vet die zijn al 50 cm ofzo....dus sjah....maar der moet ook kracht natuurlijk in zitten
Citaat[/b] (KeepItReal @ Nov. 25 2003,21:33)]Links en rechts: 33 cm
Waren in november 2003 dus 33 cm. Nu zijn ze 34,5-35 cm.
Natuurlijk nog veel te weinig, maar ik heb een hele tijd gecut, dus opzich ben ik wel tevreden met de gains.
40 cm. is mijn doel, als de triceps zou eens zouden groeien...
Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 27 2004,08:25)]Heb ze al heel lang niet gemeten maar bij 46cm houdt het wel op denk ik. Ben helemaal wat "terug gevallen", was toen een massa monster en nu niet meer... Â
Greets...
waarom niet meer?
geen zin meer in,bro?
gaat het zowiezo nog wel lekker met het trainen,nog wel fanatiek?
Doe het momenteel inderdaad ff rustig aan, beetje teveel aan mijn kale kop.
Train nog wel maar zeker niet maximaal, eerder onderhoud.
Gaat zeker weer komen hoor maar als ik nu vol doortrain krijg ik blessures en daar zit ik niet op te wachten.
Hoewel ik nu al 18 maanden niet kan trainen en mijn rechter bicep nog nooit getraind heb is links 37.5 cm en rechts 41 cm, veel mensen snappen niet hoe ik aan 41 cm kom zonder te trainen (geheim van de smid). zodra ze op gelijk nivau zijn zal ik die armen is echt gaan trainen dan zullen we zien hoe ze kunnen groeien en hoor je meer.
Groeten fiedel...
als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Comment