nou eigelijk wil ik gewoon zoveel mogelijk te weten komen that's all
Is dit waar?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik hoorde vorige week van iemand op de sportschool, dat je als je net begint met trainen je het eerste jaar juist afvalt. Ik was het hier dus niet mee eens en tada dikke discussie. Volgens mij kom je juist het eerste jaar in verhouding maar aan mits je voeding maar goed is. Of heb ik het helemaal mis.
Originally posted by been View PostWat is dit voor een rare reactie??
Volgens mij zit je in het verkeerde topic kerel
gixxer:
Ik hoorde vorige week van iemand op de sportschool, dat je als je net begint met trainen je het eerste jaar juist afvalt. Ik was het hier dus niet mee eens en tada dikke discussie. Volgens mij kom je juist het eerste jaar in verhouding maar aan mits je voeding maar goed is. Of heb ik het helemaal mis.
gixxer :
Jaja hij had het over krachttraining hij denkt er ook alles over te weten not dus wat ik al dacht moet zeggen dat hij wel redelijk gespiert is al is hij zijn benen vergeten zoals zo velen.
kzit toch on topic dan been ??? het gaat toch over benen niet trainen en over afvallen als je het eerste jaar traind ???
greetz man...If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF
Comment
-
[quote=erik1982;396821]Onder afvallen versta ik het verliezen van lichaamsvet. En dat kan wel degelijk door krachttraining!
Ben ik het volkomen ééns man, maar ik bedoelde afvallen in spieren... Dit kan nooit bij krachttraining... misschien als je overtraind en niets eet jah...
greetsIf you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF
Comment
-
[QUOTE=dianabolic;396966]Originally posted by erik1982 View PostOnder afvallen versta ik het verliezen van lichaamsvet. En dat kan wel degelijk door krachttraining!
Ben ik het volkomen ééns man, maar ik bedoelde afvallen in spieren... Dit kan nooit bij krachttraining... misschien als je overtraind en niets eet jah...
greetsWho's the Chef
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
2 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
20 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
23 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment