Teveel vel?? Of toch vet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Weet dat je hier niks aan hebt en al gehoord hebt, maar je ziet er behoorlijk lekker uit,zeg. OMG

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
      Eet minimaal 1 á 3 keer per week in plaats van vlees verse vis, alléén rondvis o.a gestoomde of gekookte kabeljauw, koolvis, schelvis, tonijn en zalm; alle andere vissoorten moet je niet gebruiken. Vis wordt ten eerste voor de eiwitten gebruikt en ten tweede om de door het afvallen verslapte huid, weer strak te krijgen. Succes.....
      Weet je ook toevallig wat hetgene is waardoor het strakker wordt? Ik woon thuis, ben met me vader de enige die van vis houd. 1-3 keer in de week is zo goed als onmogelijk in dit huis haha.

Originally posted by flashman View Post
      biergist tabletten is goed voor je huid
      Als je wil dat iets snel "geneest"
      zal je de doorbloeding goed moeten houden.
      Bijv. massage, scrubben en als je douched paar keer flink koud water aan zetten
      mmm ik las ook ergens dat vette vis goed zou moeten zijn.
      Van biergist genezen dingen wel sneller ja, helpt ook met acne. Maar wist niet dat het daarbij ook zou helpen, had die link nooit gelegd. Die dingen doe ik nooit bij me buik nee, alleen benen. Dankje!

Comment

anders sluit je een deal met je ouders, dat als zij bijvoorbeeld kipfilet bakken, dat jij voor jezelf een tonijnfilet of een zalm bakt en voor de rest gewoon groenten en rijst/pasta mee-eet? Dit doe ik ook als ik naar mn ma ga, of ik kook dan voor het gezin.

ik neem aan dat wat je met je lichaam doet heel belangrijk voor je is, en als je dat aan je ouders duidelijk maakt, lijkt het me dat ze er wel voor open staan. Als je maar goed overlegd

heel veel succes! en laat even weten of je het voorsteld en of het is gelukt
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Ben het met Fanatic eens. Eet meer en vaker vis. Dat helpt. Verder ben ik ook een groot voorstander aan het worden van Tofu. Naar mijn mening een van de beste magere eiwitbronnen en rijk aan B-vitamines.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Hey Lady,

Je kan ook proberen om 2keer per week ongeveer spierversterkende oefeningen te doen, ( waaronder de buik natuurlijk) hiermee krik je je stofwisseling de hoogte in en zal je verbranding 24 uur per dag hoger zijn waarmee het hele afval/strakker worden sneller gaat.

Probeer ook eens om je eetgewoonten te delen in 6 maaltijden per dag, je gaat niet meer uit van ontbijt, lunch en avondmaal, maar je gaat gewoon proberen om 6 kleinere maaltijden per dag te eten.
            Dit is ook goed voor je metabolisme(stofwisseling).

Je kan er ook gewoon vitamine C bij nemen. Deze zorgt er wel voor dat je mooislank wordt omdat het je huid verstevigt. Vitamine C maakt namelijk collageen aan en collageen is een eiwit wat je huid strak trekt. Dus heb je cellulitis of een uitgerekte huid als gevolg van verloren kilo’s? Eet dan wat rozenbottels voor meer versteviging.

Hoop dat je er iets aan hebt, succes...
            Last edited by Multi-Junk; 01-04-2008, 04:23.

Comment

Originally posted by Multi-Junk View Post
              Hey Lady,

Je kan ook proberen om 2keer per week ongeveer spierversterkende oefeningen te doen, ( waaronder de buik natuurlijk) hiermee krik je je stofwisseling de hoogte in en zal je verbranding 24 uur per dag hoger zijn waarmee het hele afval/strakker worden sneller gaat.

Probeer ook eens om je eetgewoonten te delen in 6 maaltijden per dag, je gaat niet meer uit van ontbijt, lunch en avondmaal, maar je gaat gewoon proberen om 6 kleinere maaltijden per dag te eten.
              Dit is ook goed voor je metabolisme(stofwisseling).

Je kan er ook gewoon vitamine C bij nemen. Deze zorgt er wel voor dat je mooislank wordt omdat het je huid verstevigt. Vitamine C maakt namelijk collageen aan en collageen is een eiwit wat je huid strak trekt. Dus heb je cellulitis of een uitgerekte huid als gevolg van verloren kilo’s? Eet dan wat rozenbottels voor meer versteviging.

Hoop dat je er iets aan hebt, succes...
              Of gebruik een eiwitten mix met collageen er in, een botox van binnenuit

Body-Food® International

Comment

Misschien een foto van een 'stuk uitgerekte' huid? Want alleen zo is objectief te beoordelen of het ook echt het geval is toch? Want heel leuk dat sommige heren je avatar zo waarderen (), maar gezien de pose zegt het nul komma nul over het door jou geschetste probleem.

Comment

Inderdaad, je kunt beter even een paar foto's van jezelf posten waar je recht van voren en recht van opzij opstaat, dan kunnen we beter zien hoe het staat met je huid/vet. Hoe lang ben je trouwens? En wat is je huidige %?

Comment

http://www.foto-uploaden.nl/upload/6...8c1e5c5980.jpg

Uitgerekte huid kan ik niet op de foto zetten. Bedoel.. ik vind het er niet uitgelubberd uitzien, alleen omdat ik het zo ver kan pakken en omhoog kan trekken vraag ik me af wat het is. Goede vriendin van mij is aanzienlijk dikker, en daarbij kan je niets, maar dan ook helemaal niets vastpakken. Dus vandaar.

1m63 en meen dat het 17 of 18% was. Is alleen alweer een maand terug.
                    Last edited by Patricia86; 01-04-2008, 16:20.

Comment

Hmm als t goed is doen ze het hier wel op.
                      http://i28.tinypic.com/2ibp84i.jpg
                      http://i30.tinypic.com/rcmtmu.jpg

Comment

Ik zie weinig problemen bij jou.
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

ik kan ook niks ontdekken

Comment

Niks, maar dan ook niks mis mee.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

hey,

ik denk niet dat je je zorgen moet maken hoor qua veloverschot of zo. mijn vriendin heeft jou soortgelijke stats qua lengte, gewicht en bf. en ik pak regelmatig haar vel wel eens vast op haar rug, omdat ze dit lekker masserend vindt. (geen rare gedachten erbij krijgen he mannen )

en zij is nooit afgevallen, ze heeft gewoon constant hetzelfde gewicht. zolang je traint zal alles wel strakker worden en blijven. je moet er gewoon aan wennen dat dit zo zal blijven, maar ik vindt er niks mis mee.

zolang je er niet zo uitziet

verder, mooi figuur hoor. je hebt dat fijn voor elkaar gekregen.

greetz
                              Last edited by GeneralIx; 01-04-2008, 17:05. Reason: Link even werkend gemaakt voor je;)

Comment

Tja...ik weet het niet. Wellicht wat meer foto's in verscheidene posities?

Heb je los vel bij je triceps ofzo aangezien afvallende vrouwen daar meer last van hebben dan de buik ofzo. Op de huidige foto's valt niks qua los vel te zien.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X